Topp 100 - Skravle august

Hallo, damer!

Lillesøster har bestemt seg for at hun ikke kan sove på ryggen på dagtid, så da blir d lite BV-tid på meg dessverre.

Er d noe som skjer her inne da?
Min minste sov endel på magen/siden faktisk. Men da sov han inne så jeg så til han hele tiden. Og bare på dagtid.

Min minste sov endel på magen/siden faktisk. Men da sov han inne så jeg så til han hele tiden. Og bare på dagtid.

Gjorde d i går, men mannen syns hun lå med ansiktet for mye ned i madrassen når han sjekka en gang så "fikk ikke lov" til å gjøre d mer.

Men (bank i bordet) så sover hun på rygg nå. 1 time så langt. Aner ikke hvordan d skjedde, men er opptatt ac å nyte d :p

Hallo, damer!

Lillesøster har bestemt seg for at hun ikke kan sove på ryggen på dagtid, så da blir d lite BV-tid på meg dessverre.

Er d noe som skjer her inne da?
Minien min har bestemt seg for at hun ikke vil sove noen annen plass enn sammen med mammaen i senga!! :o Så her ligger vi, da... Tror hun har økedøgn, henger konstant på puppen, og er bare rolig når vi ammer i senga til hun sovner. Får tillegg på flaske før hun tar natta, gleder meg til den i kveld ;)

Hehe ;) Skal ikke så mye til før det er 2 sifret da ;) Jeg har jobbet i tosifret (men noen av årene gikk jeg jo på skole også da), men jeg er da ikke gammel :p
Neida. Tosifret går fort. Her mente jeg tosifret etter fullført utdannelse...

På natta sover jeg. Annet funker egentlig ikke

Back
Topp