Topp 100 - Skravle august

Hei :)
Neida ;) Men dumt å tro man føder før og så går man over og må bli satt i gang. Da blir dagene fort lange og man blir vel skuffa..
Håper ikke akkurat på termin. Svigerinna mi har bursdag da..
Enig med deg! Mot slutten regnet jeg dagen jeg ville blitt satt i gang på overtid som termindato i hodet mitt :P En smile pessimist av natur :D

Samme her....
Fikk ikke sett kjønn på oul sist og jeg gikk rett i kjelleren. Gråt masse av glede for at baby var frisk og fin og ble oppriktig trist for at vi ikke fikk vite hva det var - for det hadde jeg altså forventet meg :P

Fikk ikke sett kjønn på oul sist og jeg gikk rett i kjelleren. Gråt masse av glede for at baby var frisk og fin og ble oppriktig trist for at vi ikke fikk vite hva det var - for det hadde jeg altså forventet meg :P
Var litt sånn her også... Jm hadde visst sett kjønnet 2 ganger, men hun hadde ikke vist oss det tiltross for at vi ba om å få vite det før hun starta med ul. Så måtte spørre henne når hun avslutta. Hun sa det blir vel en jente.. Men heldigvis hadde jeg ikke avlyst min faste årlige time hos gyn min, så fikk spurt om en ul der og hun viste oss kjønnet ;)

Var litt sånn her også... Jm hadde visst sett kjønnet 2 ganger, men hun hadde ikke vist oss det tiltross for at vi ba om å få vite det før hun starta med ul. Så måtte spørre henne når hun avslutta. Hun sa det blir vel en jente.. Men heldigvis hadde jeg ikke avlyst min faste årlige time hos gyn min, så fikk spurt om en ul der og hun viste oss kjønnet ;)
Er så teite noen ganger de folka på oul!? Vi også sa det helt i starten at når du har sjekket alt, eller om du ser det underveis må du gjerne si om du ser kjønnet. Dama avsluttet og bare "nei ikke sjekket, er det så nøye da?" Så sjekket hun men baby hadde snudd seg med ryggen til og hun hadde ikke mer tid igjen til å se.

Er så teite noen ganger de folka på oul!? Vi også sa det helt i starten at når du har sjekket alt, eller om du ser det underveis må du gjerne si om du ser kjønnet. Dama avsluttet og bare "nei ikke sjekket, er det så nøye da?" Så sjekket hun men baby hadde snudd seg med ryggen til og hun hadde ikke mer tid igjen til å se.
Så teit... Er ikke livsnødvendig nei, men når man ber om det er det en service de kan yte! Å yte litt service skader jo ikke!! Teite folk...

Akkurat i august og september er det veldig kjipt å bare være ringevikar i barnehagen.. Ingen syke tilsvarer null jobb :(

Så teit... Er ikke livsnødvendig nei, men når man ber om det er det en service de kan yte! Å yte litt service skader jo ikke!! Teite folk...
Enig med deg. Ser ikke frem til oul denne gangen. Syns jeg ble kastet i stolen og ble bedt om å drikke brus så ungen kunne flytte seg så hun fikk målt. Hun forklarte ingenting og virket ikke veldig interessert. Bestilt privat ul vi når jeg er 15+6. Håper på en god opplevelse :-)

Enig med deg. Ser ikke frem til oul denne gangen. Syns jeg ble kastet i stolen og ble bedt om å drikke brus så ungen kunne flytte seg så hun fikk målt. Hun forklarte ingenting og virket ikke veldig interessert. Bestilt privat ul vi når jeg er 15+6. Håper på en god opplevelse :-)
Uff.. litt av samme som oss... Samboeren føler like mye som meg at timen var dårlig. Han har ikke sett så mange ul som meg, så han spurte jo hva ting var og svaret var enten frekt eller ikke noe... Ikke presenterte de seg hellet og ikke forklarte de hvorfor de var 2 stk (skjønner at hun ene var på opplæring av et vis, men de kunne jo sagt noe...) Neste ul vi var på på det samme stedet var mye bedre. Hun vi hadde da fikk oss til å føle oss ivaretatt og vi gikk ut med et smil. Grua meg mye til timen, men samboeren sa at hvis det er samme dama så skulle han fikse opp med å snakke med avdelingsleder eller så. Men det slapp vi jo. ;) Var der på ny kontroll pga plassering av livmor.

Minien min har bestemt seg for at hun ikke vil sove noen annen plass enn sammen med mammaen i senga!! :o Så her ligger vi, da... Tror hun har økedøgn, henger konstant på puppen, og er bare rolig når vi ammer i senga til hun sovner. Får tillegg på flaske før hun tar natta, gleder meg til den i kveld ;)

Lykke til til oss begge!

Så kjedelig for deg da:(

Mm, er jo student så overlever alltids på stipend, men håper jo det er nok jobb til å tjene opp grei sum for foreldrepenger om det klaffer med pergo neste måned :)

Back
Topp