Topp 100 - Skravle august

Æsj! Maling av tavla ble mislykka... Når jeg skulle fjerne maskeringstapene så fulgte noe av malingen med... Skuffa.no Så samboeren sa han skulle fikse den på jobb. Så nå er jeg ferdig med maling på en stund! Håper noen slår meg i panna med en stekepanne om jeg finner noe å male noe den nærmeste tiden!!

Vi er så "uheldige" å ha sola inn hele dagen. Blir rene badstuen her inne.. :eek:

Ja, det har sine fordeler og ulemper. i stua har vi i hovedsak vindu mot vest, også har vi ei glassdør mot øst. Begge åpne nå, og behagelig i stua. I kjøkkenet vindu mot nord, og altså rett og slett i denne etasjen ikke noe mot sør. Ungenes soverom har vindu mot sør, men det er i kjelleren og ikke mye plagsomt, også har vi vel et vindu på loftet den veien. Men altså, egentlig ikke plaget med overopphetet hus av sola

Jeg har jobba. Nå ble det et glass vin (resten fra gårsdagens flaske) og så er det straks senga.
Hva strikker du?
Hørtes deilig ut å slappe av med et glass vin etter jobb :)
Jeg strikker en bukse som jeg skal ha til en omslagsbody jeg alt har strikket til lillemor i magen :) Bodyen er grå. Har byttet bort rettstikk mot perlestrikk. På begge to.
Denne buksa strikker jeg. Er på bein nr 2 ;) Håper jeg blir ferdig før lillemor kommer :) Har hvert veldig treig i sommer med strikkingen, har hvert så varm og har hatt andre ting å styre med...
28a117cc75d8d570bddfc0a8021af667

Ja, det har sine fordeler og ulemper. i stua har vi i hovedsak vindu mot vest, også har vi ei glassdør mot øst. Begge åpne nå, og behagelig i stua. I kjøkkenet vindu mot nord, og altså rett og slett i denne etasjen ikke noe mot sør. Ungenes soverom har vindu mot sør, men det er i kjelleren og ikke mye plagsomt, også har vi vel et vindu på loftet den veien. Men altså, egentlig ikke plaget med overopphetet hus av sola
Høres herlig ut! :) Vi skal jo egentlig ikke klage, for det er vel strengt tatt et "luksusproblem"..

Hørtes deilig ut å slappe av med et glass vin etter jobb :)
Jeg strikker en bukse som jeg skal ha til en omslagsbody jeg alt har strikket til lillemor i magen :) Bodyen er grå. Har byttet bort rettstikk mot perlestrikk. På begge to.
Denne buksa strikker jeg. Er på bein nr 2 ;) Håper jeg blir ferdig før lillemor kommer :) Har hvert veldig treig i sommer med strikkingen, har hvert så varm og har hatt andre ting å styre med...
28a117cc75d8d570bddfc0a8021af667
Så fint sett! Hvor er det fra?
Håper du blir ferdig da! Perlestrikk er jo så fint. Driver faktisk med et teppe i perlestrikk nå, men det har av naturlige årsaker blitt lagt på is gitt;)

Back
Topp