Topp 100 - Skravle august

Jeg derimot er 300 bak å være ajour og må holde et snitt på ca 100 pr dag, som er lite i forhold til Ronja, men jeg er ikke helt sol henne... Vi får se hva jeg klarer.
Håper du klarer det!

Blir veldig trassig for de små.. :( Junior fikk bli med å bade i går, så han var storfornøyd! :) Er vel bare å stålsette seg for en ny varm dag i dag :o
Her er det meldt sprutregn fra kl 12:rolleyes: ikke moro det heller, men blir ihvertfall friskere luft da:)

Jeg derimot er 300 bak å være ajour og må holde et snitt på ca 100 pr dag, som er lite i forhold til Ronja, men jeg er ikke helt sol henne... Vi får se hva jeg klarer.
Krysser fingre for at du klarer det, Sara:D

God formiddag:D
Skjer ikke mye her...rydder og vasker, straks trene:)
Der da?
Hørtes bra ut ;) Gleder meg til å orker såpass :) Henger fortsatt igjen med vondter etter lørdagen da vi vandra rundt på festival. Så jeg chillern på sofaen og venter på at jeg selv skal gidde å lage frokost :p Skulle egentlig på møte seinere i dag, men sendte meld til sjefen i sta at det er jeg ikke i form til. (Pleier å møte opp på møter og være sosial på jobb innimellom selv om jeg er sykemeldt).

Teppe tar lang tid, og jeg har ikke begynt på det eller noe annet til lillesøster i magen enda. Teppe må hun få. De andre to har sine enda, i bilen når det er kjølig. De fikk jo litt klær som babyer også, så jeg må vel finne på noe til denne også. Bare ikke fått ånden over meg enda...
Det klarer du :) Bare vær bestemt så får det ;) Ja, teppe tar lang tid. Men du har så mye igjen for det seinere.. Det varer så mye lenger enn klær :)

Hørtes bra ut ;) Gleder meg til å orker såpass :) Henger fortsatt igjen med vondter etter lørdagen da vi vandra rundt på festival. Så jeg chillern på sofaen og venter på at jeg selv skal gidde å lage frokost :p Skulle egentlig på møte seinere i dag, men sendte meld til sjefen i sta at det er jeg ikke i form til. (Pleier å møte opp på møter og være sosial på jobb innimellom selv om jeg er sykemeldt).
Hørtes ut som en god ide å slappe av på sofaen da:)

Back
Topp