Lolo
Forumet er livet
Det er så sjukt mye det!!!Hurra, over 7000
Bare i underkant av 2000 igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så sjukt mye det!!!Hurra, over 7000
Håper du klarer det!Jeg derimot er 300 bak å være ajour og må holde et snitt på ca 100 pr dag, som er lite i forhold til Ronja, men jeg er ikke helt sol henne... Vi får se hva jeg klarer.
Her er det meldt sprutregn fra kl 12Blir veldig trassig for de små..Junior fikk bli med å bade i går, så han var storfornøyd!
Er vel bare å stålsette seg for en ny varm dag i dag
![]()
HahaGratulerer med over 7000
Bare småplukk igjen da![]()
Krysser fingre for at du klarer det, SaraJeg derimot er 300 bak å være ajour og må holde et snitt på ca 100 pr dag, som er lite i forhold til Ronja, men jeg er ikke helt sol henne... Vi får se hva jeg klarer.
Bare å skravle i vei den siste uka daHahajepp, bare småtteri
![]()
Ja, er det daJippi, så bra
Da er det bare å jobbe videre!
Steike! Du er flinkHurra, over 7000
Ble visst litt vel myeDet er så sjukt mye det!!!
Har jo ikke noe valgBare å skravle i vei den siste uka da![]()
God formiddagGod formiddag! Hva skjer i dag?
Hørtes bra utGod formiddag
Skjer ikke mye her...rydder og vasker, straks trene
Der da?
Dette klarer duJeg derimot er 300 bak å være ajour og må holde et snitt på ca 100 pr dag, som er lite i forhold til Ronja, men jeg er ikke helt sol henne... Vi får se hva jeg klarer.
Det klarer duTeppe tar lang tid, og jeg har ikke begynt på det eller noe annet til lillesøster i magen enda. Teppe må hun få. De andre to har sine enda, i bilen når det er kjølig. De fikk jo litt klær som babyer også, så jeg må vel finne på noe til denne også. Bare ikke fått ånden over meg enda...
Takk, jeg er ihvertfall avhengigSteike! Du er flink![]()
Hørtes ut som en god ide å slappe av på sofaen daHørtes bra utGleder meg til å orker såpass
Henger fortsatt igjen med vondter etter lørdagen da vi vandra rundt på festival. Så jeg chillern på sofaen og venter på at jeg selv skal gidde å lage frokost
Skulle egentlig på møte seinere i dag, men sendte meld til sjefen i sta at det er jeg ikke i form til. (Pleier å møte opp på møter og være sosial på jobb innimellom selv om jeg er sykemeldt).
Må bare begynne, så går detDet klarer duBare vær bestemt så får det
Ja, teppe tar lang tid. Men du har så mye igjen for det seinere.. Det varer så mye lenger enn klær
![]()
Ja, er en fordel detMå bare begynne, så går det
JaHørtes ut som en god ide å slappe av på sofaen da![]()