Var helt grusomt
Men var en attraksjon for turister da
Flere kom bort og ville ta bilder av meg og barnahaha!
Hadde dere bunader på eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var helt grusomt
Men var en attraksjon for turister da
Flere kom bort og ville ta bilder av meg og barnahaha!
Vi er så "uheldige" å ha sola inn hele dagen. Blir rene badstuen her inne..![]()
Hehe...var jo litt stasSkjønner jeg godt!Det er jo moro
![]()
Jeg og datteren til mannen hadde bunadHadde dere bunader på eller?
Uten tvilJaMen jeg ville nok foretrekt dåp selv
![]()
Hihi, kan se det for megHehe...var jo litt stas![]()
Omringet av kinesere liksom![]()
Jeg og datteren til mannen hadde bunadgutta hadde dress og slips..
Nei, det var eneste bekymringen jeg haddeapekatter under maten!
Der kom forklaringen på 4 barn som jeg lurte på før i dag, men glemte spørre omJeg og datteren til mannen hadde bunadgutta hadde dress og slips..
Jeg har jobba. Nå ble det et glass vin (resten fra gårsdagens flaske) og så er det straks senga.Nå er det film, strikking og godis her. Hva skjer der?
Hørtes deilig ut å slappe av med et glass vin etter jobbJeg har jobba. Nå ble det et glass vin (resten fra gårsdagens flaske) og så er det straks senga.
Hva strikker du?
Høres herlig ut!Ja, det har sine fordeler og ulemper. i stua har vi i hovedsak vindu mot vest, også har vi ei glassdør mot øst. Begge åpne nå, og behagelig i stua. I kjøkkenet vindu mot nord, og altså rett og slett i denne etasjen ikke noe mot sør. Ungenes soverom har vindu mot sør, men det er i kjelleren og ikke mye plagsomt, også har vi vel et vindu på loftet den veien. Men altså, egentlig ikke plaget med overopphetet hus av sola
Tja, men det er sånn stress å kle av og på hele tidenDet er sant
Selv om det kan være litt lettere å varme opp, enn å kjøle ned![]()
Så fint sett! Hvor er det fra?Hørtes deilig ut å slappe av med et glass vin etter jobb
Jeg strikker en bukse som jeg skal ha til en omslagsbody jeg alt har strikket til lillemor i magenBodyen er grå. Har byttet bort rettstikk mot perlestrikk. På begge to.
Denne buksa strikker jeg. Er på bein nr 2Håper jeg blir ferdig før lillemor kommer
Har hvert veldig treig i sommer med strikkingen, har hvert så varm og har hatt andre ting å styre med...
![]()
Du kan så si!Helligejultrodde jeg hadde det varmt med mine 25 grader!
Håper jeg også!Så fint sett! Hvor er det fra?
Håper du blir ferdig da! Perlestrikk er jo så fint. Driver faktisk med et teppe i perlestrikk nå, men det har av naturlige årsaker blitt lagt på is gitt![]()