Gjør detHahaJa, skal si det til han når jeg ser han
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detHahaJa, skal si det til han når jeg ser han
![]()
Skummelt at du ikke merker det da! Får du behandling da?Hvite.. Så har nok en uvi...
Hvorfor vente til uka? Er du ikke høygravid og burde behandles?Ja... Så blir nok AB til uka..
Gosh! Lykke til sier jeg. Når tenker du å stå opp? Kl 6?Må dra hjemmefra senest kl 08
Så ønsk meg lykke til... 2 voksne og 4 barn skal stå opp, vaske seg, spise frokost og få på finstasen før vi MÅ dra 08![]()
Man lærer fort i den bransjen ogHihi...okkan ikke alle disse forkortelsene jeg
![]()
Får ikke svar på prøvene som ble sendt inn i dag før til uka....Hvorfor vente til uka? Er du ikke høygravid og burde behandles?
Det er mange grunner til at vi aldri skal ha katt...Den følelsen når inngangsdøra står åpent pga fint vær og du hører en fugl inne i gangen. Skulle gå å se om han hadde fløyet inn. I gangen lå det blod og fullt av fjær, mens jeg i senga (!!) fant en halvdød fugl og en stolt kattepus. I tillegg klarte fuglen å stikke av før jeg fikk slått den ihjelOg jeg som hadde vasket hele huset i går...
Jeg får stortsett ikke mer enn hyppig vannlatning som symptom. Har to ganger blitt skikkelig dårlig av uvi og da hadde jeg så magesmerter at jeg spydde og lå og vrei meg.. Begge gangene var i syden. Men siden jeg nå er gravid så har jeg alt hyppig vannlatning, så har ikke lagt merke til symptomet...Skummelt at du ikke merker det da! Får du behandling da?
Haha! JaGjør dettidenes gode tips!
De fleste som ikke jobber i helsevesenet kan ikke detHihi...okkan ikke alle disse forkortelsene jeg
![]()
Gulrotkake i langpanneSå kjedelig :/
Hva baker du?
Shit! Du ligger godt an!Åh, jeg har 1924 innlegg på siste oppdatering. 2000 burde vel være oppnåelig vel?
Mhm! Hørtes smart utÅh nei! Så kjipt! Du som skal lage så god kake! Da kan han nesten ikke få smake som straff!![]()
Mhm! Hørtes smart utEneste er at jeg nok ikke klarer å holde han unna.. Han er flink til å snoke både I skap, kjøleskap og fryser
![]()
Shit! Du ligger godt an!Her går det veeldig trått..
![]()
Baker ikke så ofte, men han snoker til han finner noe godtD skjønner jeg han er om du baker ofte![]()
Baker ikke så ofte, men han snoker til han finner noe godtVi bakte boller sammen her om dagen. Spiste litt da og skulle ha resten til barseltiden.. 2 dager etterpå var han I fryseren og tok en eller to bolle(r), tinte I morcoen og dro på jobb
![]()
Åh nå fikk jg lyst på kakeDa står kaka til syvende og sist I ovnenDa får jeg ta oppvasken og lage glasur
![]()
Argh...hater når det skjer!Møkk!!
Samboeren har brukt opp all olja uten å skrive det på lista eller handle det... Her står jeg midt i kakebakingen og vi har ikke mer olje...... Får kjøre ned til butikken da![]()