Lolo
Forumet er livet
Haha, som omJepp! Håper egentlig at det bare er frukt og ingen kaker og søtsaker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, som omJepp! Håper egentlig at det bare er frukt og ingen kaker og søtsaker![]()
Hva fikk du utslag på?Uff.. Utslag på urin hos jordmor i dag.. Må vente 1 uke på videre svar.. Og den som har hvert så bra hittil... Heldigvis bare 30 dager igjen til termin...
Hvite.. Så har nok en uvi...Hva fikk du utslag på?
Ja... Så blir nok AB til uka..Oi, det var jo endel...![]()
JaDa burde han jo alltid ha en i jakkelomma![]()
Må dra hjemmefra senest kl 08Når skal dere dra?
Hva er AB?Ja... Så blir nok AB til uka..
Haha...får ha lader i trusa daJaBortsett fra at han sjelden bruker jakke.. Han er av den typen som stortsett bruker shorts og t-skjorte
Om vinteren når vi står på slalåm som blir det boxser, boblebukse og genser.. Mens jeg har på meg 2-3 lag med klær
![]()
AntibiotikaHva er AB?![]()
Veldig trist
Må jo snart ta seg opp?! Bare 11 dager igjen av august![]()
HahaHaha...får ha lader i trusa da![]()
Møkk!!
Samboeren har brukt opp all olja uten å skrive det på lista eller handle det... Her står jeg midt i kakebakingen og vi har ikke mer olje...... Får kjøre ned til butikken da![]()
Da må dere opp temmelig tidligMå dra hjemmefra senest kl 08
Så ønsk meg lykke til... 2 voksne og 4 barn skal stå opp, vaske seg, spise frokost og få på finstasen før vi MÅ dra 08![]()
Det skal være mulig i løpet av dagenÅh, jeg har 1924 innlegg på siste oppdatering. 2000 burde vel være oppnåelig vel?
Så kjedelig :/Møkk!!
Samboeren har brukt opp all olja uten å skrive det på lista eller handle det... Her står jeg midt i kakebakingen og vi har ikke mer olje...... Får kjøre ned til butikken da![]()
Hihi...okAntibiotikaGlemmer meg bort, er så vant til å skrive det i jobb sammenheng
![]()
Par dager til så tipper jeg folk får opp dampenJa, d tenker jeg og! Måneden er faktisk snart ferdig![]()