Topp 100 - Skravle august

Da burde han jo alltid ha en i jakkelomma:P
Ja ;) Bortsett fra at han sjelden bruker jakke.. Han er av den typen som stortsett bruker shorts og t-skjorte :p Om vinteren når vi står på slalåm som blir det boxser, boblebukse og genser.. Mens jeg har på meg 2-3 lag med klær :p

Ja ;) Bortsett fra at han sjelden bruker jakke.. Han er av den typen som stortsett bruker shorts og t-skjorte :p Om vinteren når vi står på slalåm som blir det boxser, boblebukse og genser.. Mens jeg har på meg 2-3 lag med klær :p
Haha...får ha lader i trusa da:P

Møkk!!
Samboeren har brukt opp all olja uten å skrive det på lista eller handle det... Her står jeg midt i kakebakingen og vi har ikke mer olje...... Får kjøre ned til butikken da :rolleyes::confused::oops:

Åh, jeg har 1924 innlegg på siste oppdatering. 2000 burde vel være oppnåelig vel?

Møkk!!
Samboeren har brukt opp all olja uten å skrive det på lista eller handle det... Her står jeg midt i kakebakingen og vi har ikke mer olje...... Får kjøre ned til butikken da :rolleyes::confused::oops:

Åh nei! Så kjipt! Du som skal lage så god kake! Da kan han nesten ikke få smake som straff! ;)

Må dra hjemmefra senest kl 08:P
Så ønsk meg lykke til... 2 voksne og 4 barn skal stå opp, vaske seg, spise frokost og få på finstasen før vi MÅ dra 08:eek:
Da må dere opp temmelig tidlig ;) :p

Møkk!!
Så kjedelig :/
Hva baker du?

Back
Topp