Topp 100 - Skravle august

Må dra hjemmefra senest kl 08:P
Så ønsk meg lykke til... 2 voksne og 4 barn skal stå opp, vaske seg, spise frokost og få på finstasen før vi MÅ dra 08:eek:
Gosh! Lykke til sier jeg. Når tenker du å stå opp? Kl 6?

Den følelsen når inngangsdøra står åpent pga fint vær og du hører en fugl inne i gangen. Skulle gå å se om han hadde fløyet inn. I gangen lå det blod og fullt av fjær, mens jeg i senga (!!) fant en halvdød fugl og en stolt kattepus. I tillegg klarte fuglen å stikke av før jeg fikk slått den ihjel :( Og jeg som hadde vasket hele huset i går...
Det er mange grunner til at vi aldri skal ha katt...

Skummelt at du ikke merker det da! Får du behandling da?
Jeg får stortsett ikke mer enn hyppig vannlatning som symptom. Har to ganger blitt skikkelig dårlig av uvi og da hadde jeg så magesmerter at jeg spydde og lå og vrei meg.. Begge gangene var i syden. Men siden jeg nå er gravid så har jeg alt hyppig vannlatning, så har ikke lagt merke til symptomet...
Får behandling om prøvene som ble sendt inn også viser uvi.
Syntes det er lenge å vente til neste uke... Blir jeg verre tar jeg kontakt med føden i helga i hvert fall...

D skjønner jeg han er om du baker ofte ;)
Baker ikke så ofte, men han snoker til han finner noe godt :p Vi bakte boller sammen her om dagen. Spiste litt da og skulle ha resten til barseltiden.. 2 dager etterpå var han I fryseren og tok en eller to bolle(r), tinte I morcoen og dro på jobb :p:rolleyes:

Baker ikke så ofte, men han snoker til han finner noe godt :p Vi bakte boller sammen her om dagen. Spiste litt da og skulle ha resten til barseltiden.. 2 dager etterpå var han I fryseren og tok en eller to bolle(r), tinte I morcoen og dro på jobb :p:rolleyes:

Hihihi!

Sånn er menn vet du ;) Kunne forsåvidt jeg og gjort :p

Back
Topp