Topp 100 - Skravle august

Nå skal jeg ta et malingstrøk til på spisestuestolene (beina) og på en tavle.. Så kommer jeg tilbake etterpå ;)
fe42541b4644100fb536c6a4e4ec0d15
Her går alt fra svart til hvitt ;)

Du har et ordentlig prosjekt der ja. Ser fint ut! :)

Er stygt redd for det. Et vanligvis ikke på det fordi vi elsker å gå rundt og finne nye restauranter hver dag, men denne gang har vi med oss barn for første gang og da kan det være greit med enkel mat.
Liker godt selv å gå litt rundt og prøve nytt :)
Kan nok være greit da:)
For bare passe på at man ikke spiser for mye da;)

Kokt fløte med gelatin og denne gang med sjokoladesmak. Og så med bærsaus på toppen. Nam!

Veldig deilig, tror jeg. Men blir nok ingen slanketur ;)
Hørtes godt ut ;) Må prøve det en dag ;) I morgen tenkte jeg å bake gulrotkake for å ha i fryseren til barseltiden ;)
Nei, ingen slankekur. Men heldigvis kan man jo kose seg en uke på ferie, og så er man tilbake til hverdagen med sunnere kost ;)

Hørtes godt ut ;) Må prøve det en dag ;) I morgen tenkte jeg å bake gulrotkake for å ha i fryseren til barseltiden ;)
Nei, ingen slankekur. Men heldigvis kan man jo kose seg en uke på ferie, og så er man tilbake til hverdagen med sunnere kost ;)

Fryser du den ned med toppingen på?

Du har et ordentlig prosjekt der ja. Ser fint ut! :)
Ja ;) Heldigvis siste del av maling for en stund (håper jeg). Stolene ser ferdig ut nå, men skal dobbeltsjekke i morgen i dagslys. Tavla har jeg fortsatt litt igjen på, vanskelig å komme til over og under og overalt, samt at jeg begynte først på den i dag mens jeg begynte på stolene i går..

Ja ;) Heldigvis siste del av maling for en stund (håper jeg). Stolene ser ferdig ut nå, men skal dobbeltsjekke i morgen i dagslys. Tavla har jeg fortsatt litt igjen på, vanskelig å komme til over og under og overalt, samt at jeg begynte først på den i dag mens jeg begynte på stolene i går..

D blir nok kjempebra! Du legger vel ut et bilde av sluttproduktet? :)

Back
Topp