12-12.30Det var jo veldig sent da
Når var du oppe i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12-12.30Det var jo veldig sent da
Når var du oppe i dag da?
Går greit når man kan sove så lenge12-12.30Var litt våken da samboeren skulle dra til flyplassen rundt 6-7 tiden.. Men sovna fort igjen..
JaHaha. Ja, det er farlig det derMen det kunne vært verre, det kunne vært godis
![]()
Det var veldig lurtJaSå derfor valgte jeg å ta skål nr 2
Hvis ikke hadde jeg nok snoket i skapet etter noe godt
![]()
Ja, syntes jeg ogsåDet var veldig lurt![]()
Her ble det dessert i dag.. Hadde igjen en sjokoladepannacotta..nå er det heldigvis tomt. Så da blir det ikke dessert før jeg kommer på all inclusive på søndagJa, syntes jeg også![]()
JaGår greit når man kan sove så lenge
Verre hvis du skulle opp rundt 6-7![]()
Hva er det? Tror ikke jeg har smakt det før...Her ble det dessert i dag.. Hadde igjen en sjokoladepannacotta..nå er det heldigvis tomt. Så da blir det ikke dessert før jeg kommer på all inclusive på søndag![]()
All inclusive kan være farligHer ble det dessert i dag.. Hadde igjen en sjokoladepannacotta..nå er det heldigvis tomt. Så da blir det ikke dessert før jeg kommer på all inclusive på søndag![]()
Så lenge du får i deg mat, så går vel det helt fintJaEr sykemeldt, så jeg styrer jo bare med litt diverse på dagen uansett... Så gjorde ikke så mye.. Blir bare forsinka måltider..
Kokt fløte med gelatin og denne gang med sjokoladesmak. Og så med bærsaus på toppen. Nam!Hva er det? Tror ikke jeg har smakt det før...
Det blir deilig med all incusive da![]()
Er stygt redd for det. Et vanligvis ikke på det fordi vi elsker å gå rundt og finne nye restauranter hver dag, men denne gang har vi med oss barn for første gang og da kan det være greit med enkel mat.All inclusive kan være farlig![]()
![]()
All inclusive er digg og litt farligHva er det? Tror ikke jeg har smakt det før...
Det blir deilig med all incusive da![]()
Det så faktisk skikkelig godt ut!Dagen hjemmealene middag.. Ikke så spennende, men godt![]()
![]()
Åpner for så mange variasjonerNettoppEr så kjekt
![]()
Jada veldig finGod kveld snuppa
Hatt en fin dag?
Var veldig godt ogDet så faktisk skikkelig godt ut!![]()