Nå skal jeg ta et malingstrøk til på spisestuestolene (beina) og på en tavle.. Så kommer jeg tilbake etterpå
Her går alt fra svart til hvitt![]()
![]()
Du har et ordentlig prosjekt der ja. Ser fint ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg ta et malingstrøk til på spisestuestolene (beina) og på en tavle.. Så kommer jeg tilbake etterpå
Her går alt fra svart til hvitt![]()
![]()
JaAll inclusive er digg og litt farlig![]()
Æsj daJada veldig finblitt syk igjen da, så føler meg ikke sånn kjempe i slaget
Liker godt selv å gå litt rundt og prøve nyttEr stygt redd for det. Et vanligvis ikke på det fordi vi elsker å gå rundt og finne nye restauranter hver dag, men denne gang har vi med oss barn for første gang og da kan det være greit med enkel mat.
Hørtes godt utKokt fløte med gelatin og denne gang med sjokoladesmak. Og så med bærsaus på toppen. Nam!
Veldig deilig, tror jeg. Men blir nok ingen slanketur![]()
JadaSå lenge du får i deg mat, så går vel det helt fint![]()
Fikk veldig lyst på, må lage en dag tror jegVar veldig godt ogBle 2 skåler
![]()
Hørtes godt utMå prøve det en dag
I morgen tenkte jeg å bake gulrotkake for å ha i fryseren til barseltiden
![]()
Nei, ingen slankekur. Men heldigvis kan man jo kose seg en uke på ferie, og så er man tilbake til hverdagen med sunnere kost![]()
Da er jo alt i orden daJadaOg ingen fare for babyen heller, hun ligger over gjennomsnittet i vekt, men innenfor normalen da
![]()
JaDu har et ordentlig prosjekt der ja. Ser fint ut!![]()
MhmDa er jo alt i orden da
Viktig å sove når man kan også![]()
Hørtes bra utFikk veldig lyst på, må lage en dag tror jeg![]()
Hvilken dato var termin?Mhm
Ja, er det![]()
JaHeldigvis siste del av maling for en stund (håper jeg). Stolene ser ferdig ut nå, men skal dobbeltsjekke i morgen i dagslys. Tavla har jeg fortsatt litt igjen på, vanskelig å komme til over og under og overalt, samt at jeg begynte først på den i dag mens jeg begynte på stolene i går..
JaFryser du den ned med toppingen på?
Den er 20.sepHvilken dato var termin?
Det kan jeg gjøreD blir nok kjempebra! Du legger vel ut et bilde av sluttproduktet?![]()
JaLegger matpapir/bakepapir oppå toppingen, så stabler jeg flere kakebiter oppå hverandre
Når jeg tar kaka ut så lar jeg den stå å halvtine før jeg tar av papiret, og så lar jeg den tine ferdig
![]()
1 mnd i dag daDen er 20.sep![]()
Oppskrift takk!![]()