Topp 100 - Skravle august

Så flott dere får låne skolen!:D
Deilig å slippe og ha selskap hjemme;)
Veldig deilig
Nå et det jo få fint vær at de sikkert kunne vært ute

Det er dog noe i det psykiske ogdå. Å ikke skulle inviterte den gutten som har sagt han skal komme hjem til oss og drepe babyen vår når den blir født, inn i vårt hjem. Vi inviterer hele klassen, men skolen er nøytral grunn. Min sønn skal slippe at plageånden hans får se våre ting, lekene hans hjemmet hans.

Veldig deilig

Det er dog noe i det psykiske ogdå. Å ikke skulle inviterte den gutten som har sagt han skal komme hjem til oss og drepe babyen vår når den blir født, inn i vårt hjem. Vi inviterer hele klassen, men skolen er nøytral grunn. Min sønn skal slippe at plageånden hans får se våre ting, lekene hans hjemmet hans.
Skjønner godt dere vil ha feiring på nøytral grunn ja. Når blir barnebursdagen?

Ja sånn blir det vel når de blir større:rolleyes:
Merker på datteren til mannen at vi ikke er verdens kuleste lenger:P

Hva er det noen som mener at du ikke er verdens kuleste??? :O kunne aldri sett for meg at noen mente slike ting :O

Skjønner godt dere vil ha feiring på nøytral grunn ja. Når blir barnebursdagen?
Lørdag.

Så jeg skal bake pizzaboller og kake og muffins og lage gele. Det gikk lite gele i går og siden jeg uansett lager flere farger og blander når det er mer eller mindre stivt lurer jeg på å lage en pakke til, bryte den fra i går i store klumper i ny skål og slå den siste over... På et vis, vi får se.

Veldig deilig

Hva?!:eek: er det en gutt som har sagt det?! Verste jeg har hørt!:(
Skjønner det blir enklest å ha det borte fra hjemmet da..

Hva?!:eek: er det en gutt som har sagt det?! Verste jeg har hørt!:(
Skjønner det blir enklest å ha det borte fra hjemmet da..
Ja, han som er på grensen til å måtte regnes som en som mobber min sønn ga det som svar da gutten min fortalte at han skulle bli storebror. Det medførte en epost fra meg til sfo (skolen var slutt før sommeren) og den gikk videre til både rektor som vi har hatt en prat med og læreren som jeg har tenkt å få en prat med nå når vi ser litt hvordan det går i andre klasse

Men det er en av grunnene til at jeg ikke vil ha det hjemme, det andre er ryddingen etterpå, det er mye lettere på skolen.

Ja, han som er på grensen til å måtte regnes som en som mobber min sønn ga det som svar da gutten min fortalte at han skulle bli storebror. Det medførte en epost fra meg til sfo (skolen var slutt før sommeren) og den gikk videre til både rektor som vi har hatt en prat med og læreren som jeg har tenkt å få en prat med nå når vi ser litt hvordan det går i andre klasse

Men det er en av grunnene til at jeg ikke vil ha det hjemme, det andre er ryddingen etterpå, det er mye lettere på skolen.
Uff, så trist å høre:( håper skolen får en slutt på den oppførselen!

Uff, så trist å høre:( håper skolen får en slutt på den oppførselen!
Ja, utfra møtet med rektor vet jeg at de jobber med det, uten at jeg vet detaljer selvfølgelig, så jeg håper, men er usikker for å si det sånn...

Back
Topp