Hørtes jo greit ut detVeldig godt å sløve. Mulig vi blir herHar basseng til mini så!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes jo greit ut detVeldig godt å sløve. Mulig vi blir herHar basseng til mini så!
Ble Strand og angrer ikke!Hørtes jo greit ut detKos dere i varmen
![]()
Ja, endelig kan jeg bare slappe av og nyte at jeg faktisk er gravid!Så deilig å være over de 12 første ukeneKjenner følelsen
![]()
Så dårlig! Har dere ingen anelse når han kommer? :OAner ikke!skal komme en tekniker å se på, men d tar så lang tid! Når han har vært her så får vi ny. Eller, må dra til forhandleren å få tak i da. Men likevel...
Vi har Samsung og er kjempe (!!!) fornøyde!Absolutt! Lurer på om vi skal ha samme type eller om vi skal teste Samsung denne gangen.
Prøver, men glemte strandstolen. Sjukt vondt å ligge her!Heldig! Nyt det![]()
Prøver, men glemte strandstolen. Sjukt vondt å ligge her!![]()
Gravde meg et hull som fungerer til lille gravid magen evt rumpaHaha, uffdadu får bytte litt stillinger
![]()
Gravde meg et hull som fungerer til lille gravid magen evt rumpafunker fjell!
Haha, fantastisk!Gravde meg et hull som fungerer til lille gravid magen evt rumpafunker fjell!
Haha, fantastisk!![]()
Du skulle sett folk glo!Hihi, Genialt!![]()
Haha, hvordan ligger det an med magen?Du skulle sett folk glo!
Jeg har diger ræv ok, trekk til deg øya , sa jeg med øya!
Vi har Samsung og er kjempe (!!!) fornøyde!
Minimalt med bråk, aldri noe kluss, ser ganske fancy ut, og ja... Den er problemfri! Kommer til å holde oss til Samsung!
Så dårlig! Har dere ingen anelse når han kommer? :O
Den er jo noen år gammel nå, men har ikke hatt noe problemer i det hele tatt.Hvilken samsungmodell har dere?
Den er jo noen år gammel nå, men har ikke hatt noe problemer i det hele tatt.ingen lyst til å bytte den ut faktisk!
Ja, det lynet altså! Stakkars vaskemaskin!Takk!
Har vært veldig fornøyd med vår Hoover også altså. Er lynet sin feil at den døde.
Vi får se etter at teknikeren har vært her.
Jeg har s5 og er veldig fornøydHvilken samsungmodell har dere?