Hvor i sør bor du??Folk slått ut av varmen jeg har hørt så mye om?
Her i sør har det vært relativt vått!
Strålende sommer her i min sør
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor i sør bor du??Folk slått ut av varmen jeg har hørt så mye om?
Her i sør har det vært relativt vått!
I min åHvor i sør bor du??
Strålende sommer her i min sør![]()
Godt å være over 12 uker da og se at alt ser bra ut12+4, så lenge igjen! Men hjertet slo fint og krabaten var livlig, så nå kan jeg endelig slappe av!
Får håpe jeg skravler godt neste uke daMange dager igjen heldigvis![]()
Hvor i sør bor du??
Strålende sommer her i min sør![]()
Bor helt i sør, i mandal! Skikkelig ruskevær fra i går kveld!I min å![]()
Jepp, mest sannsynlig går det bra nå!Godt å være over 12 uker da og se at alt ser bra ut![]()
Å så kjedlig !Bor helt i sør, i mandal! Skikkelig ruskevær fra i går kveld!
Etter regn kommer sol!Å så kjedlig !
Ja det gjør som regel detEtter regn kommer sol!bare glad for at tordenværet har gitt seg, var heftig en stund!
Vaskemaskiner fremdeles ødelagt? Så stress!
Samme mål som meg det! Men ikke i dag da, for hele helgen. Rekker nok ikke siden det alltid blir en del planer men![]()
Å kjære vene stemmer det! Så spennende! Håper vi får bilde!Ja er dåp i morgen så jeg lager dåpskaka![]()
Hadde ikke hatt ei ren Truse igjen jeg daJa, fremdeles ødelagt! D er krise faktisk![]()
Har ikke vært der på mange år jegKjedelig da! Det er jo så morro![]()
Ikke jeg heller, men husker jeg tok magasuget en gang.Har ikke vært der på mange år jeg
Så deilig å være over de 12 første ukeneJepp, mest sannsynlig går det bra nå!![]()
Uff.. Ja, det kommer alltid sol etter dårlig værEtter regn kommer sol!bare glad for at tordenværet har gitt seg, var heftig en stund!
Æsj, så kjedelig.. Våres ble ødelagt for over 2 år siden.. Det var også krise.. Var i en helg, heldigvis fant vi en ganske så ny på finn.no som fungerer like bra i dagJa, fremdeles ødelagt! D er krise faktisk![]()
I dag blir det shopping med samboeren. Vi skal ha oss ny kjøkkenmaskin, skal handle inn litt nye klær til samboeren til barseloppholdet, skal ha merke tusj til klær til å skrive på en body lillemor skal bruke på barsel og så får vi se om det blir noe merHva skal dere i dag??