Det er jo lurtJa, d lurer jeg og på! Jeg legger inn alt sånn på kalenderen på telefonen jeg, så har vi begge informasjonen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo lurtJa, d lurer jeg og på! Jeg legger inn alt sånn på kalenderen på telefonen jeg, så har vi begge informasjonen..
Var utrolig stille her igårEr innom litt nå ihvertfall![]()
Nei, det er jo ikke viktig i det hele tattDet er planen!Plassering er heldigvis ikke så viktig for meg
![]()
Haha! Du er nå på toppen enda ;-)Nei, det er jo ikke viktig i det hele tatt![]()
Trives kjempe godtAha! Trives?![]()
Jippi, så flink du erHurra! Jeg har nådd 1000 innlegg. Nå er d bare bonusskravling![]()
Jepp, kose deg framoverNope, nå kan jeg bare slappe av!![]()
Er det juss du har gått for å jobbe der?Trives kjempe godt![]()
Var utrolig stille her igår![]()
Jippi, så flink du er![]()
Det er jo lurt![]()
Planer om stranda, men er litt skya her nå så vi får vente littHva skal dere i dag??
Mange innlegg blir det i dag da?Ja, d syns jeg og.
Takk!!
Vet ikke hva slags mål jeg har i dag. 1222 kanskje?
Hva skal dere i dag??
Mange innlegg blir det i dag da?![]()
Aner ikke. Skulle til bø i sommerland men blir ikke noe av tydeligvisPlaner om stranda, men er litt skya her nå så vi får vente littdu da?
Vaskemaskiner fremdeles ødelagt? Så stress!Hadde tenkt meg til Bø, men mannen et vakt på noe greier, så da blir d hjemmetid med barna.
Holder derfor på med prosjekt "kan jeg vaske klær hos deg?"
Ca 200 innlegg om alt går som d skal.![]()
Kjedelig da! Det er jo så morroAner ikke. Skulle til bø i sommerland men blir ikke noe av tydeligvis
Effektiv på morgenen!God morgenkake 1/2 står i ovnen
![]()
Ja er dåp i morgen så jeg lager dåpskakaEffektiv på morgenen!hvordan kake?