• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Topp 100 - Skravle august

Vi har Hoover vaskemaskin og tørketrommel. Så da blir d ikke samme merke på vaskemaskin og tørketrommel da, men d går greit.
Ok. Har ikke hatt det merket. Nei, det gjør jo ikke noe ;)
Vi har nå LG, fornøyd med den. 7kg, mange programmer og instillinger som passer oss ;) Husker ikke hva vi hadde før..

Ja, d lurer jeg og på! Jeg legger inn alt sånn på kalenderen på telefonen jeg, så har vi begge informasjonen..
Slik felles kalender har vi også..

Tror de fleste må en tur ut i finværet! :D
Ja, bare synd vi må inn på butikker og kjøpesenter... Må liksom fikse sånt i dag som samboeren er hjemme.. Neste uke er han bort reist store deler av uka.. Så da må vi bare... Skulle ønske vi heller kunne dratt på stranda.. Men men...

Ja, bare synd vi må inn på butikker og kjøpesenter... Må liksom fikse sånt i dag som samboeren er hjemme.. Neste uke er han bort reist store deler av uka.. Så da må vi bare... Skulle ønske vi heller kunne dratt på stranda.. Men men...
Vi skulle på stranda men har jammen ikke kommet oss noe sted enda :P sitter på terrassen og slapper av.

Back
Topp