Topp 100 - Skravle august

Ja eller flere svar :p
Alt kan fungere. JEg må vel litt oppover selv også antar jeg

Bare henge opp kelsvasken først.

Og forresten spise kveldsmat og snart legge meg. Hmm, knapt med tid. HVa m jeg opp i forå være ajour?

Alt kan fungere. JEg må vel litt oppover selv også antar jeg

Bare henge opp kelsvasken først.

Og forresten spise kveldsmat og snart legge meg. Hmm, knapt med tid. HVa m jeg opp i forå være ajour?
Det er jeg litt usikker på faktisk

Det er litt mye...:rolleyes:
Men du kan jo prøve;)

Ja, altfor mye. Minstesnupp har våkna jevnlig en stund nå. Håper hun får sove for natten nå.

Hun måtte ha kosen i ansiktet, men jeg tørr liksom ikke helt d heller. Skal gå inn snart og ta den bort.

Ja, altfor mye. Minstesnupp har våkna jevnlig en stund nå. Håper hun får sove for natten nå.

Hun måtte ha kosen i ansiktet, men jeg tørr liksom ikke helt d heller. Skal gå inn snart og ta den bort.
Åh, får håpe hun sover godt nå da! Og skjønner godt du får noia av at hun ligger med kosen i ansiktet!

Åh, får håpe hun sover godt nå da! Og skjønner godt du får noia av at hun ligger med kosen i ansiktet!

D håper jeg og!

Var inne og sjekka henne nå, og da lå hun med kluten i panna. D er greit nok. Må bare huske å sjekke henne jevnlig :)

Det er jeg litt usikker på faktisk

Ca 932 viser det seg.

Jeg mangler atså 10. Stadig på 20. plass, med 922 innlegg mangler jeg 9,8 innlegg, og 0,8 er så vanskelig å få til, så jeg sier ti, på å være ajour

Derved vil ved leggetid i dag 20 være ajour, tenker jeg?

Jeg har 824 innlegg. Greier ikke 1000 idag nei, men kan jo forsøke å få så mye som mulig ihvertfall ;)

Back
Topp