Topp 100 - Skravle august

Ca 932 viser det seg.

Jeg mangler atså 10. Stadig på 20. plass, med 922 innlegg mangler jeg 9,8 innlegg, og 0,8 er så vanskelig å få til, så jeg sier ti, på å være ajour

Derved vil ved leggetid i dag 20 være ajour, tenker jeg?
Å da må jeg ha mange jeg har bare 700

God kveld alle sammen! Helg i morra! Noen med store planer? :D

Må jo gå ann det :D Its a date?

Eller, du har kanskje et ordentlig liv?
Hahahahahahha! :D
Nei. Jeg trodde jeg hadde det, men viser seg det bare var en løgn. Skulle få besøk av intet mindre enn 2 vennepar i helga. Begge avlyste med tynt grunnlag. (Hun ene måtte forberede noe til skolestart, er lærer, og kona i det andre paret trodde det var neste helg.)
Så, det er beviset på at jeg offisielt er ute av de kule og hippes rekker, og heller kan fokusere på det som er viktig i livet mitt for tiden - 2223 innlegg! :D

Hahahahahahha! :D
Nei. Jeg trodde jeg hadde det, men viser seg det bare var en løgn. Skulle få besøk av intet mindre enn 2 vennepar i helga. Begge avlyste med tynt grunnlag. (Hun ene måtte forberede noe til skolestart, er lærer, og kona i det andre paret trodde det var neste helg.)
Så, det er beviset på at jeg offisielt er ute av de kule og hippes rekker, og heller kan fokusere på det som er viktig i livet mitt for tiden - 2223 innlegg! :D
Bv-livet ass, det liker vi! Skal ta på meg kosebuksa for anledningen. Russe Joggebuksa mi med Null sex på.
Det var tynt ja! Men det er egentlig helt greit å ikke være kul!

Bv-livet ass, det liker vi! Skal ta på meg kosebuksa for anledningen. Russe Joggebuksa mi med Null sex på.
Det var tynt ja! Men det er egentlig helt greit å ikke være kul!
Jepp, kulhet har aldri kommet og gitt meg et bilsete gratis. ^^ tenker jeg skal gå med pysjen hele helga jeg. Føler meg aldri så sexy som da!

Jepp, kulhet har aldri kommet og gitt meg et bilsete gratis. ^^ tenker jeg skal gå med pysjen hele helga jeg. Føler meg aldri så sexy som da!
Pysjamas pary! Du er jo aldri alene pga babyen i magen så til mannen sier du bare at du har pysjpary!:D

Sove så meget godt! Trøtt som ei strømpe. Tross alt bare sovet en dupp på 1,5 time i dag. Alt for dårlig :P

Back
Topp