Alt kan fungere. JEg må vel litt oppover selv også antar jegJa eller flere svar![]()
Bare henge opp kelsvasken først.
Og forresten spise kveldsmat og snart legge meg. Hmm, knapt med tid. HVa m jeg opp i forå være ajour?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt kan fungere. JEg må vel litt oppover selv også antar jegJa eller flere svar![]()
Det er jeg litt usikker på faktiskAlt kan fungere. JEg må vel litt oppover selv også antar jeg
Bare henge opp kelsvasken først.
Og forresten spise kveldsmat og snart legge meg. Hmm, knapt med tid. HVa m jeg opp i forå være ajour?
Det går ikke, spesielt når man er mye på fartenGreier ikke være like effektiv hver dag uansett da!
Da må dyæu skravle på hvertfall
Det er litt mye...
Men du kan jo prøve![]()
Du kan ta det igjen litt etter litt i resten av måneden
Hvor mange mangler du da?![]()
Nei.. Det gjør ikke det.. Noen dager kan være ganske travle!Det går ikke, spesielt når man er mye på farten![]()
Er bra det da!Jeg har 700 og noe
Blir nok temmelig lite i morgen på meg.Nei.. Det gjør ikke det.. Noen dager kan være ganske travle!
Åh, får håpe hun sover godt nå da! Og skjønner godt du får noia av at hun ligger med kosen i ansiktet!Ja, altfor mye. Minstesnupp har våkna jevnlig en stund nå. Håper hun får sove for natten nå.
Hun måtte ha kosen i ansiktet, men jeg tørr liksom ikke helt d heller. Skal gå inn snart og ta den bort.
Hva skal du i morgen da? Tror nok jeg skal greie å skravle litt i morgen, men får se..Blir nok temmelig lite i morgen på meg.
Planleggingsdag i bhg, så reiser vi på hyttaHva skal du i morgen da? Tror nok jeg skal greie å skravle litt i morgen, men får se..
Åh, får håpe hun sover godt nå da! Og skjønner godt du får noia av at hun ligger med kosen i ansiktet!
Ja, men målet er 2000 daEr bra det da!
Prøver så godt jeg kanSer hvor flink dere er på å skravle![]()
Det er jeg litt usikker på faktisk