Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er som regel det... Men er lov å prøve daHaha lettere sagt enn gjort altså.
Hektisk da på deg daHeihei! Her skal jeg snart ut og trille til butikken
Så kommer helsesøster på besøk etterpå.. Og deretter kommer svigermor innom en tur
Der da?
Får hvile når det er over tenker jegEr som regel det... Men er lov å prøve da![]()
Gleder meg til de blir eldre og kan leke sammenHektisk nå, men superkoselig fremover.
Mine er det 19,5 mnd mellom, men eldste henger litt etter på utviklinga så er omtrent som å ha tvillinger. Veldig kos og herlig samhold mellom brødrene![]()
Hehe, det kommer segGleder meg til de blir eldre og kan leke sammenJunior prøver å få kontakt med mini, og blir like frustrert hver gang han ikke får ønsket respons
![]()
Er egentlig fort gjort.Ja det var veldig rart i grunn. Skjønner det fortsatt ikke, det har aldri skjedd før.
Heihei! Her skal jeg snart ut og trille til butikken
Så kommer helsesøster på besøk etterpå.. Og deretter kommer svigermor innom en tur
Der da?
Vet hva jeg skal sjekke om neon tråder blir borte igjen da.Er egentlig fort gjort.
Kommer du borti profilbildet så er det bare et lite sted å klikke på etterpå for å ignorere brukeren
Kanskje d?Ikke så mye tror jeg, men kanskje vi skal lage litt liv![]()
Er litt av og på selv akkurat nå.Kanskje d?
Skal bare ordne noe, så blir d litt mer skravling på meg.

da må du lge masse liv. Stille her nåKanskje d?
Skal bare ordne noe, så blir d litt mer skravling på meg.
Hei og god morgen! Trøtt og spise frokostDer?
Er litt av og på selv akkurat nå.
Babykos på gang![]()
Hørtes deilig ut med campinglivetAkkurat ferdig med frokosten her og. Skal få rydda litt i campingvogna, eldste og mannen skal bade i bassenget, og så vender vi snuten hjemover.
Har en som nesten bare vil sitte på fanget og kose segSatt og amma istad. Skal ordne med litt leker og sånn til vesla, så skal jeg se om jeg får brukt litt tid her inne![]()
Hørtes deilig ut med campinglivetLangt hjem?
Hørtes koselig ut daHar en som nesten bare vil sitte på fanget og kose seg
Hm... Men da får dere I hvert fall kommet dere bort når dere først kanDrøye 3 timer. Litt for langt egentlig, så får ikke brukt den så mye som vi ønsker. Men men.
3 timer funker jo for helgetur?Drøye 3 timer. Litt for langt egentlig, så får ikke brukt den så mye som vi ønsker. Men men.