Ja, det gjorde jeg.Håper du kom deg i seng til rimelig tid![]()
Fikk ikke sove da:-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjorde jeg.Håper du kom deg i seng til rimelig tid![]()
Den aktuelle veggen er inne på en do, og det lukter fuktig kjeller, rett og slettHuff, høres ikke bra ut!
Merker dere noe lukt der da? Råtten/muggen vegg lukter helt forferdelig![]()
Det gjorde jeg heldigvisDa håper jeg du har klart det![]()
Det er bittelitt under ett år mellom demOg OI - du har tett unger, om 1-årskontroll og 'hjemmebesøk' ble gjort samme slengen![]()
Fuktig kjeller er jo ikke riktig lukt på do da... Bør åpne opp hele veggen (og gulvet) og sjekkes ordentlig!Den aktuelle veggen er inne på en do, og det lukter fuktig kjeller, rett og slettDet var mugg på lista under døra, så den fjerna vi selv. Døra inn til toalettet har slått seg, og malingen flasser av. Ser ikke bra ut..
Hektisk hos deg daDet er bittelitt under ett år mellom dem![]()
Må jo detBra du passer på nok drivstoff![]()
Hei og god morgen! Trøtt og spise frokostHei damer! Hva skjer her inne?
Ikke her i hvert fall... Har regna i natt og greier..Er det ikke sol i dag? :/
Ikke sol her heller. Bøtta nettopp med masse regnIkke her i hvert fall... Har regna i natt og greier..
Ikke så mye tror jeg, men kanskje vi skal lage litt livHei damer! Hva skjer her inne?
Ikke sol her heller, kan vel ikke regne med det. Vi hadde jo sol i gårIkke her i hvert fall... Har regna i natt og greier..
Hvor mange har du nå da?Siden jeg er hjemme i dag også går jeg for å nå 800 innlegg ila dagen. Det er omtrent på skjema for 2222 ila august![]()
Æsj av meg...Ikke sol her heller. Bøtta nettopp med masse regn![]()
Hehe, sant det.. Men er jo lov å ønske seg solIkke sol her heller, kan vel ikke regne med det. Vi hadde jo sol i går![]()
Det er det. Håper på sol i morgen daHehe, sant det.. Men er jo lov å ønske seg sol![]()
Ganske grått og yr her i dagHehe, sant det.. Men er jo lov å ønske seg sol![]()
nei jeg mangler fortsatt 700 på det måletj eg harOg det klarte du
Snart i mål nå da?