Syns hjemmebesøkene er koselig jegFørste hjemmebesøk jagodt vi fikk vaska litt igår, haha
Åja, dere leier?
Vannlekkasje er jo ikke noe bra![]()
Vi leier ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns hjemmebesøkene er koselig jegFørste hjemmebesøk jagodt vi fikk vaska litt igår, haha
Åja, dere leier?
Vannlekkasje er jo ikke noe bra![]()
Syns hjemmebesøkene er koselig jegMen denne gangen tok vi "hjemmebesøket" på helsestasjonen i samme slengen som juniors 1-årskontroll
![]()
Vi leier jaNei, den har visst vart siden 2006, og ble nettopp fikset. Vi er egentlig ganske sikre på at det er mugg i ene veggen, så det blir spennende å høre hva de finner ut..
Ja det går altfor fort !Ja, det er vel en stund siden någår fort!!
Det er det, så litt spent på den biten..Aldri hatt de på besøk før, så blir jo spennende
Ok, det var jo veldig lenge! Stor fare for mugg i veggen da, ja![]()
Det er det, så litt spent på den biten..![]()
Huff, høres ikke bra ut!Syns hjemmebesøkene er koselig jegMen denne gangen tok vi "hjemmebesøket" på helsestasjonen i samme slengen som juniors 1-årskontroll
![]()
Vi leier jaNei, den har visst vart siden 2006, og ble nettopp fikset. Vi er egentlig ganske sikre på at det er mugg i ene veggen, så det blir spennende å høre hva de finner ut..
Og OI - du har tett unger, om 1-årskontroll og 'hjemmebesøk' ble gjort samme slengenSyns hjemmebesøkene er koselig jegMen denne gangen tok vi "hjemmebesøket" på helsestasjonen i samme slengen som juniors 1-årskontroll
![]()
Da håper jeg du har klart detSnart oppdatering nå. Satser på at jeg er over 1000 da![]()
Bra du passer på nok drivstoffNestenMen nå har'n fått drivstoff
Bilde ligger ute
![]()
Jøsses, hva har skjedd?Det er en sånn en !
Vis vedlegget 130273
Må bare nytes![]()
Ja det må det !Jøsses, hva har skjedd?
Er så trøttHei damer! Hva skjer her inne?
Det skal jeg gjøreDu får holde oss oppdatert![]()
Jeg klarte det vel akkurat her ogsåKlarte det såvidt![]()
Er det ikke sol i dag? :/Jeg tok visst feil!![]()