Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke verst det daHer sørget mini for det bare fem dager gammel.. Haha, huff! Det er slike ting som man "konfronterer" barna med når de blir Store
![]()
Jaa, veldig koselig![]()
Heldigvis ikke blitt bæsja påHaha, nå har du lært!![]()
Sov godtUff nei, tror jeg må ta kvelden jeg, damer. Sove godt alle sammen!
OkVi må også ta barnerommet (skal ha i februar), samt bad/vaskerom i kjelleren (der er det bare gjort klart med vegger og betong, ellers helt ribba) og kjøkkenet innen et år eller to. Flytta fra et perfekt kjøkken, så å leve i et upraktisk, knøttlite kjøkken fra 1965 er tøft! Er ikke engang plass til middagstallerkene våre i skapene, så har måtte ofra kjøkkenbordet for å få inn et vitrineskap.![]()
Ikke her heller.. Men bør legge meg snart... Blitt lite søvn de siste dagene...Er egentlig ikke trøtt så det spørs
Haha, godt det ikke bare er oss som må improvisere litt.OkGreit å ha litt å gjøre, samt at det da blir mer deres stil på det.
Uff da... Vi får bare plass til det ene settet med tallerkener i skapet, det andre settet er for stort... Så måtte skaffe vitrineskap vi også.. Bytta da spisestuebordet med mamma sitt spisestuebord som var mindre, så ble det ikke så trangt![]()
Heldigvis ikke blitt bæsja på![]()
Ja har det nå![]()
De barna altsåHeldig du
Jaja, han hadde klær på da..det bare gikk igjennom..og på meg
Vi snakker eksplosjon![]()
![]()
Det har det her også dessverreIkke her heller.. Men bør legge meg snart... Blitt lite søvn de siste dagene...
Elsker de bleiene !Heldig du
Jaja, han hadde klær på da..det bare gikk igjennom..og på meg
Vi snakker eksplosjon![]()
![]()
Det burde jeg også snartUff nei, tror jeg må ta kvelden jeg, damer. Sove godt alle sammen!
HeheHaha, godt det ikke bare er oss som må improvisere litt.
Men vi liker å pusse opp, så er ikke så ille. Tar et rom av ganga, så blir det fint og ferdig til slutt!![]()
Det begynner det å bli her å ! Skravler jo alltid på tlfNei nå er det tomt for batteri.
Nei sikkert ikkeJa, det blir nok ikke siste![]()