Men o-fagen var fin! Savner den!Jahehe....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men o-fagen var fin! Savner den!Jahehe....
Han her også.. Men foreløpig har vi nok på programmet..Tror jeg skal sette mannen på den oppgaven jeg og. Han elsker å styre og dille med slike ting.![]()
Litt usikker på hvilke fag det var?Men o-fagen var fin! Savner den!![]()
God nattHar funnet senga jeg nå. Tro om jeg får sove
Lykke til med det! God natt!Har funnet senga jeg nå. Tro om jeg får sove
Ja, med baby i september kan det jo bli travelt!Han her også.. Men foreløpig har vi nok på programmet..
MhmJa, med baby i september kan det jo bli travelt!![]()
Forsvant vel i reform 97 tror jeg. Var en fin blanding av historie, samfunn og en dæsj naturfag. Husker vi var ute på ekskursjoner hvor læreren fortalte og viste steder for lokale sagn, plukking av blader og tegning av kart over vikinggraver osv. Likte det veldig godt!Litt usikker på hvilke fag det var?![]()
Åh, der gjorde faktisk vi også!MhmVi bygger utemøbler samt maler/pusseropp og innreder ferdig inne... Flytta inn i juni. Så her er det noe å holde på med en stund
![]()
Åja.. Derfor jeg ikke husker det.. Begynte på skolen i -97Forsvant vel i reform 97 tror jeg. Var en fin blanding av historie, samfunn og en dæsj naturfag. Husker vi var ute på ekskursjoner hvor læreren fortalte og viste steder for lokale sagn, plukking av blader og tegning av kart over vikinggraver osv. Likte det veldig godt!![]()
Da er det jo ikke så rart, nei!Åja.. Derfor jeg ikke husker det.. Begynte på skolen i -97Men har fått hvert mye ute på ekskursjoner sånn som du nevner..
Haha, vellykka!![]()
Visste ikke at man ikke kunne koke deHurra! Idag har vi blitt både bæsja, tissa og gulpa på
Skal bli greit med en dusj, ja..
OkÅh, der gjorde faktisk vi også!
Står fortsatt en 5-6 esker i kjellerstua jeg rett og slett ikke har orka å begynne på.
Er det mye oppussing?
Mhm, blir som regel til detDa er det jo ikke så rart, nei!
Ja, de erstattet det nok bare med noe annet. Men var veldig koselig for det!kommer nok an på læreren og da. Vår lærer var en bygdehistoriker som har gitt ut noen bøker osv, så følte virkelig vi lærte mye. Skulle bare ønske jeg fortsatt huska noe.
![]()
Visste ikke at man ikke kunne koke dehaha
Så deilig Da![]()
Du får ta en god varm dusjVelfortjent!
Vi må også ta barnerommet (skal ha i februar), samt bad/vaskerom i kjelleren (der er det bare gjort klart med vegger og betong, ellers helt ribba) og kjøkkenet innen et år eller to. Flytta fra et perfekt kjøkken, så å leve i et upraktisk, knøttlite kjøkken fra 1965 er tøft! Er ikke engang plass til middagstallerkene våre i skapene, så har måtte ofra kjøkkenbordet for å få inn et vitrineskap.OkNei, barnerommet
Og etter hvert må vi ta kjøkkenet og male vårt rom... Men det blir nok ikke på 1-2 år. Dere da?
Har igjen esker med pynteting og koble til blu-ray spiller, ps2, wii og resten av høyttalerne. Samt å henge bilder på veggene... Vi driver å bytter ut møbler, så blir ferdig etter hvert som møblene blir solgt og kjøpt inn igjen..
Haha, nå har du lært!Visste ikke at man ikke kunne koke dehaha
Så deilig Da![]()
Er egentlig ikke trøtt så det spørsGod nattKrysser fingrene for at du får sove
![]()