Topp 100 - Skravle august

Isj, heldigvis ikke sett at henne har tatt med flaggermus... Men nå holder vi henne inne om natta (så lenge vi klarer å få henne inn), og flaggermus er jo lettest å få øye på om natta...
Fysj, de er så vemmelige. Vår katt spiser alt på dem, bortsett fra hodet. Så hvis vi ikke får henne inn på natta, hender det vi våkner til flaggermushoder på dørmatta. :S
Lurt på å få kattedør, men tror vi dropper det. Da hadde vi nok hatt massakre i huset hver dag/natt. :S

Snakk om flaggermus..... Når jeg gikk på barneskolen hadde vi en flaggermus som "kjæledyr" i klasserommet... Den dukket opp på skolen og hang opp ned utenfor døra.. Rektor som så den. Læreren min fanget den... Det var i 3. eller 4.klasse.
Nei, æææsj. Hva gjorde han med den?
Jeg LIKER at vi har flaggermus altså. De spiser jo ekstremt med insekter og sånn. Men jeg liker dem ute, på himmelen. :P
Ikke inne. De bor ikke der.

Fysj, de er så vemmelige. Vår katt spiser alt på dem, bortsett fra hodet. Så hvis vi ikke får henne inn på natta, hender det vi våkner til flaggermushoder på dørmatta. :S
Lurt på å få kattedør, men tror vi dropper det. Da hadde vi nok hatt massakre i huset hver dag/natt. :S
Æsj... Er døe mus eller fjær og hoder til fugler på dørmatta til stadighet her...
Vi har også lurt på det. Så når vi chipet henne så passet vi på at chipen ble plassert riktig ifht å ha katteluke. Men jeg har blitt veldig skeptisk til om vi skal ha katteluke nå.. Spesielt siden vi snart skal ha baby... Vil ikke ha hva som helst inn her da... Så mulig hun heller får seg et utehus som hun kan varme seg i om høsten/vinteren om vi ikke er hjemme og får slept henne inn..

Nei, æææsj. Hva gjorde han med den?
Jeg LIKER at vi har flaggermus altså. De spiser jo ekstremt med insekter og sånn. Men jeg liker dem ute, på himmelen. :P
Ikke inne. De bor ikke der.
Hu er litt overinteressert i naturen, så ble mye naturfag i den perioden.

Hurra! Idag har vi blitt både bæsja, tissa og gulpa på :o
Skal bli greit med en dusj, ja..

Æsj... Er døe mus eller fjær og hoder til fugler på dørmatta til stadighet her...
Vi har også lurt på det. Så når vi chipet henne så passet vi på at chipen ble plassert riktig ifht å ha katteluke. Men jeg har blitt veldig skeptisk til om vi skal ha katteluke nå.. Spesielt siden vi snart skal ha baby... Vil ikke ha hva som helst inn her da... Så mulig hun heller får seg et utehus som hun kan varme seg i om høsten/vinteren om vi ikke er hjemme og får slept henne inn..
Fytti grisen. Er så kvalmt, men kan jo ikke kjefte heller. :rolleyes: uthus var lurt da, et slags hundehus bare mindre da eller?

Back
Topp