Haha, vellykka!Kokte den![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, vellykka!Kokte den![]()
Fysj, de er så vemmelige. Vår katt spiser alt på dem, bortsett fra hodet. Så hvis vi ikke får henne inn på natta, hender det vi våkner til flaggermushoder på dørmatta. :SIsj, heldigvis ikke sett at henne har tatt med flaggermus... Men nå holder vi henne inne om natta (så lenge vi klarer å få henne inn), og flaggermus er jo lettest å få øye på om natta...
Nei, æææsj. Hva gjorde han med den?Snakk om flaggermus..... Når jeg gikk på barneskolen hadde vi en flaggermus som "kjæledyr" i klasserommet... Den dukket opp på skolen og hang opp ned utenfor døra.. Rektor som så den. Læreren min fanget den... Det var i 3. eller 4.klasse.
Æsj... Er døe mus eller fjær og hoder til fugler på dørmatta til stadighet her...Fysj, de er så vemmelige. Vår katt spiser alt på dem, bortsett fra hodet. Så hvis vi ikke får henne inn på natta, hender det vi våkner til flaggermushoder på dørmatta. :S
Lurt på å få kattedør, men tror vi dropper det. Da hadde vi nok hatt massakre i huset hver dag/natt. :S
Hu er litt overinteressert i naturen, så ble mye naturfag i den perioden.Nei, æææsj. Hva gjorde han med den?
Jeg LIKER at vi har flaggermus altså. De spiser jo ekstremt med insekter og sånn. Men jeg liker dem ute, på himmelen.![]()
Ikke inne. De bor ikke der.
Hihi, unnskyld for at jeg ler, men velkommen til livet som mamma!Hurra! Idag har vi blitt både bæsja, tissa og gulpa på
Skal bli greit med en dusj, ja..
Hihi, unnskyld for at jeg ler, men velkommen til livet som mamma!![]()
Ikke verst det daJo takk
Første gang jeg har fått alle tre på en dag da![]()
Fytti grisen. Er så kvalmt, men kan jo ikke kjefte heller.Æsj... Er døe mus eller fjær og hoder til fugler på dørmatta til stadighet her...
Vi har også lurt på det. Så når vi chipet henne så passet vi på at chipen ble plassert riktig ifht å ha katteluke. Men jeg har blitt veldig skeptisk til om vi skal ha katteluke nå.. Spesielt siden vi snart skal ha baby... Vil ikke ha hva som helst inn her da... Så mulig hun heller får seg et utehus som hun kan varme seg i om høsten/vinteren om vi ikke er hjemme og får slept henne inn..
Haha, spennende fag det!Hu er litt overinteressert i naturen, så ble mye naturfag i den perioden.
Mitt var over 2000Jeg var over 1000 nå og det var også dagens mål![]()
Mhm... Nei, kan jo ikke det..Fytti grisen. Er så kvalmt, men kan jo ikke kjefte heller.uthus var lurt da, et slags hundehus bare mindre da eller?
Joda, men kan bli litt mye til tiderHaha, spennende fag det!![]()
Ja, det er jo absolutt en idé. Så har de i det minste ly!Mhm... Nei, kan jo ikke det..
Ja, type det jaEt lite hus med åpning på den ene kort siden..
Haha, ja, ser den. Mye i naturfagen med grøsningfaktor.Joda, men kan bli litt mye til tider![]()
MhmJa, det er jo absolutt en idé. Så har de i det minste ly!
JaHaha, ja, ser den. Mye i naturfagen med grøsningfaktor.![]()
Tror jeg skal sette mannen på den oppgaven jeg og. Han elsker å styre og dille med slike ting.MhmSå det står på vurderingslista for gjøremål før snøen kommer
![]()
Du får ta en god varm dusjHurra! Idag har vi blitt både bæsja, tissa og gulpa på
Skal bli greit med en dusj, ja..