Topp 100 - Skravle august

Min starter i 1.klasse, om nøyaktig en uke! Og jeg kan live deg at han blir syk lengre enn en uke om han får dette her :eek:
Ånei, da begynner det å bli litt travelt ja. Hvor lenge har du vært syk? Han dodger det nok!

Ånei, da begynner det å bli litt travelt ja. Hvor lenge har du vært syk? Han dodger det nok!
Jeg har vært syk siden fredag kveld. Men eldstemann dobler eller tripler alltid sykdomslengden i forhold til oss andre. Heldigvis blir han sjelden syk, men når han først blir det...

Jeg har vært syk siden fredag kveld. Men eldstemann dobler eller tripler alltid sykdomslengden i forhold til oss andre. Heldigvis blir han sjelden syk, men når han først blir det...
Åh, sånn å forstå. Han slipper unna denne gang! Er nok fælt spent på første skoledag han og, så kroppen forstår nok at den må holde seg frisk! :)

Åh, sånn å forstå. Han slipper unna denne gang! Er nok fælt spent på første skoledag han og, så kroppen forstår nok at den må holde seg frisk! :)
Ja, vi satser på det :)

God morgen folkens. Eller hvertfall 'morgen'. Særlig god er den nemlig ikke. Verre form enn i helga, så har ringt inn syk på jobb. Kjipt dette altså!
Og mannen var borte, så jeg måtte fikse unger og få de av gårde til riktige steder.
God formiddag:)
Og fortsatt god bedring!

Ja, vi satser på det :)
La oss håpe det, å misse første skoledag i første klasse er jo kjipt. Senere år er noe annet, kjedelig men greit nok. Første klasse er spennende.

La oss håpe det, å misse første skoledag i første klasse er jo kjipt. Senere år er noe annet, kjedelig men greit nok. Første klasse er spennende.
Senere er det noe helt annet ja. Men førsteklasse er veldig spesielt!

Det er det.

Min begynner i andre neste mandag, det er jo kjekt det, men ikke noe mot i fjor.

Det er det.

Min begynner i andre neste mandag, det er jo kjekt det, men ikke noe mot i fjor.
Stas uansett da, men ekstra spesielt med første skoledag! Får høre klasseinndelingen, finne pulten si, få sekken og kanskje de første bøkene.

Hehe ja. For i dyreparken må man ha goooood tid!

Ikea tar jeg helst 40 min før stengetid, for da blir man veldig effektiv:D

Vi var 6 timer i Dyreparken i går. Kom hit ca halv 12 idag og d stenger 17:00.

Spiser i Kjuttaviga tenker jeg, så Ikea, og så tilbake til Risør.

Back
Topp