Lolo
Forumet er livet
Hihi, helt enigJa, glad for at det finnes, men enda gladere når jeg slipper å være med.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, helt enigJa, glad for at det finnes, men enda gladere når jeg slipper å være med.![]()
Ånei, da begynner det å bli litt travelt ja. Hvor lenge har du vært syk? Han dodger det nok!Min starter i 1.klasse, om nøyaktig en uke! Og jeg kan live deg at han blir syk lengre enn en uke om han får dette her![]()
Jeg har vært syk siden fredag kveld. Men eldstemann dobler eller tripler alltid sykdomslengden i forhold til oss andre. Heldigvis blir han sjelden syk, men når han først blir det...Ånei, da begynner det å bli litt travelt ja. Hvor lenge har du vært syk? Han dodger det nok!
Åh, sånn å forstå. Han slipper unna denne gang! Er nok fælt spent på første skoledag han og, så kroppen forstår nok at den må holde seg frisk!Jeg har vært syk siden fredag kveld. Men eldstemann dobler eller tripler alltid sykdomslengden i forhold til oss andre. Heldigvis blir han sjelden syk, men når han først blir det...
Ja, vi satser på detÅh, sånn å forstå. Han slipper unna denne gang! Er nok fælt spent på første skoledag han og, så kroppen forstår nok at den må holde seg frisk!![]()
En ting av gangen ikke sant?!Ja, men vi får se, det står et par tre andre prosjekter før dette på prioriteringslista...
Takk for detAha! Kos deg og tvi tvi, gjerne litt hardt å komme i gang igjen. Var det her![]()
God formiddagGod morgen folkens. Eller hvertfall 'morgen'. Særlig god er den nemlig ikke. Verre form enn i helga, så har ringt inn syk på jobb. Kjipt dette altså!
Og mannen var borte, så jeg måtte fikse unger og få de av gårde til riktige steder.
Lykke til hos jordmorSpent på jordmortime! Ikke møtt jordmor før! Iiiik!
TakkGod formiddag
Og fortsatt god bedring!
La oss håpe det, å misse første skoledag i første klasse er jo kjipt. Senere år er noe annet, kjedelig men greit nok. Første klasse er spennende.Ja, vi satser på det![]()
Senere er det noe helt annet ja. Men førsteklasse er veldig spesielt!La oss håpe det, å misse første skoledag i første klasse er jo kjipt. Senere år er noe annet, kjedelig men greit nok. Første klasse er spennende.
Stas uansett da, men ekstra spesielt med første skoledag! Får høre klasseinndelingen, finne pulten si, få sekken og kanskje de første bøkene.Det er det.
Min begynner i andre neste mandag, det er jo kjekt det, men ikke noe mot i fjor.
Kos dere masseHallo damer! Da er vi på vei til dag 2 i Kristiansand Dyrepark! Topper d med en tur på Ikea etterpå![]()
Kos derePå vei til leos lekeland![]()
Det gjør vi. Har blitt veldig bra herKos dere![]()
Kos dere masse![]()
Tusen takk!På vei til leos lekeland![]()
Hehe ja. For i dyreparken må man ha goooood tid!
Ikea tar jeg helst 40 min før stengetid, for da blir man veldig effektiv![]()