Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men litt større er jo bedre enn ingentingEkstra STORT bad er ikke noen mulighet, men et relativt lite et som er kombinert bad og vaskerom (pr i dag separat vaskerom, gjestetoalett og deler av en gang) er en mulighet, og det badet vi har er altså ikke veldig stort et heller, dessverre.
Nei, er lei av denTitanic på tvnoen som ser ?
God morgen KenguGod morgen alle sammen
To bad, i stedet for et bad og et toalett, er bedre ja. Sånn at flere kan dusje på en gangMen litt større er jo bedre enn ingenting![]()
God morgenGod morgen til dere! Straks klar for å halte ut av sengen og inn i dusjen for jobb. Grøss og gru i dag sitter det langt inne!
Høres veldig lurt utTo bad, i stedet for et bad og et toalett, er bedre ja. Sånn at flere kan dusje på en gang
Ja, men vi får se, det står et par tre andre prosjekter før dette på prioriteringslista...Høres veldig lurt ut
Dere blir jo en stor familie!
God morgen!God morgen til dere! Straks klar for å halte ut av sengen og inn i dusjen for jobb. Grøss og gru i dag sitter det langt inne!
Helt klart bedre det ja!To bad, i stedet for et bad og et toalett, er bedre ja. Sånn at flere kan dusje på en gang
Aha! Kos deg og tvi tvi, gjerne litt hardt å komme i gang igjen. Var det herGod morgenjobb her også! Første dag etter ferien...
Første uka er alltid tøff!God morgenjobb her også! Første dag etter ferien...
God bedring til degGod morgen folkens. Eller hvertfall 'morgen'. Særlig god er den nemlig ikke. Verre form enn i helga, så har ringt inn syk på jobb. Kjipt dette altså!
Og mannen var borte, så jeg måtte fikse unger og få de av gårde til riktige steder.
Det går nok braSpent på jordmortime! Ikke møtt jordmor før! Iiiik!
TakkerGod bedring til deg
Oh no! Er det influensaen?God morgen folkens. Eller hvertfall 'morgen'. Særlig god er den nemlig ikke. Verre form enn i helga, så har ringt inn syk på jobb. Kjipt dette altså!
Og mannen var borte, så jeg måtte fikse unger og få de av gårde til riktige steder.
Husk å ikke le!!Spent på jordmortime! Ikke møtt jordmor før! Iiiik!
Ikke influensa. Den hadde jeg i fjor, på tross av vaksine. Dritt når de bommer med den, slik som i fjorOh no! Er det influensaen?
Er så ille og ta seg av barn hvis man er syk selv. God bedring!