Topp 100 - Skravle august

God morgen til dere! Straks klar for å halte ut av sengen og inn i dusjen for jobb. Grøss og gru i dag sitter det langt inne!

Ekstra STORT bad er ikke noen mulighet, men et relativt lite et som er kombinert bad og vaskerom (pr i dag separat vaskerom, gjestetoalett og deler av en gang) er en mulighet, og det badet vi har er altså ikke veldig stort et heller, dessverre.
Men litt større er jo bedre enn ingenting;)

God morgen folkens. Eller hvertfall 'morgen'. Særlig god er den nemlig ikke. Verre form enn i helga, så har ringt inn syk på jobb. Kjipt dette altså!
Og mannen var borte, så jeg måtte fikse unger og få de av gårde til riktige steder.

God morgen folkens. Eller hvertfall 'morgen'. Særlig god er den nemlig ikke. Verre form enn i helga, så har ringt inn syk på jobb. Kjipt dette altså!
Og mannen var borte, så jeg måtte fikse unger og få de av gårde til riktige steder.
God bedring til deg

Spent på jordmortime! Ikke møtt jordmor før! Iiiik!

Oh no! Er det influensaen?
Er så ille og ta seg av barn hvis man er syk selv. God bedring!

Oh no! Er det influensaen?
Er så ille og ta seg av barn hvis man er syk selv. God bedring!
Ikke influensa. Den hadde jeg i fjor, på tross av vaksine. Dritt når de bommer med den, slik som i fjor:(
Dette er bare forkjølelse, men slitsomt nok når man er alene med ungene.

Back
Topp