Veldig artig å rope til hverandre skjønner duHihi, kan tenke meg det![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig artig å rope til hverandre skjønner duHihi, kan tenke meg det![]()
![]()
Oi, ja det hørtes ikke ideelt ut for to i dusjenIkke i det kabinettet der
Der vi bodde før, med plassbygd dusjnisje med gassbyggestein og dør, sånn ca 1*2 meter, null problem.
Her, med er kabinett som nesten faller fra hverandre, det er muligens 90*90, men det er jeg faktisk usikker på, hvor ene døra truer med å falle ut, ingen bør komme til å lene seg på den, dusjhodet faller ned dersom man har for høyt trykk på den så egentlig bør den holdes.... virkelig ikke en god ide...
Fikk brått lyst til å få plass til BADEKAR på det ekstrabadet mannen fabulerte om å bygge om toalettet og vaskerommet og deler av gangen til, så kan vi bygge sånn stor dusj på det badet vi har. Reelt skal det i alle fall pusses opp, og det kabinbettet bytets.
Nå sover alle her ogsåStor forskjell på å ha lagt seg og å sove
Begge mine er lagt, og tror nettopp andremann sovnet også![]()
Da kan det vel fort ta litt tidVeldig artig å rope til hverandre skjønner dueller synge hver sin linje av en sang...
Må legge meg jeg og. Håpe jeg er frisk i morra.Nå sover alle her også
Så da må jeg jo snart legge meg selv![]()
Håper formen er bedre i morgenMå legge meg jeg og. Håpe jeg er frisk i morra.
Håper jeg og. Spørsmålet er om den er bra nok til hjemmekontor.Håper formen er bedre i morgen![]()
Du får lytte til kroppenHåper jeg og. Spørsmålet er om den er bra nok til hjemmekontor.
Skjønner deg godt. Håper det snart er deres turVar godt å komme hjemmen jaggu ble jeg babysyk
Kontoret utgår uansett i morra. Gidder ikke smitte de der med dette her. Alternativet er senga eller hjemmekontor tipper jeg.Du får lytte til kroppen
Ingen grunn til å bli verre i alle fall. Må bli helt frisk først![]()
Klart man blir babysyk!Var godt å komme hjemmen jaggu ble jeg babysyk
Oi, ja det hørtes ikke ideelt ut for to i dusjen
Ekstra stort bad er gull verdt, det burde dere vurdere om dere har muligheten![]()
Skjønner den .Kontoret utgår uansett i morra. Gidder ikke smitte de der med dette her. Alternativet er senga eller hjemmekontor tipper jeg.
Verste er at jeg ikke har dårlig samvittighet om det ikke blir jobbing i det hele tatt. Brukte tross alt nesten en uke av ferien min på MA-dritten, som jeg nok ville vært sykemeldt om jeg ikke hadde fri. Så en egenmeldingsdag pga forkjølelse sitter i grunnen ikke langt inne...
TakkKlart man blir babysyk!
Måtte det snart være deres tur! På tide!
Kan desverre detDa kan det vel fort ta litt tid![]()
![]()
Fortsatt god bedring til degMå legge meg jeg og. Håpe jeg er frisk i morra.
Hehe...det skjønner jeg godtVar godt å komme hjemmen jaggu ble jeg babysyk
Det lønner seg nokKan desverre det
Trikset er å la førstemann sovne før jeg legger andremann![]()
Håpet må man aldri gi opp!Takker lov å håpe