Ja må gå igjennom det, har En del pynt fra babyshower ogsåGreit at det meste er klart da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja må gå igjennom det, har En del pynt fra babyshower ogsåGreit at det meste er klart da![]()
God kveldGod kveldsliten og mett etter dåp
![]()
det var detGod kveldmye deilig mat vil jeg tro!
Her er minstemann på vei, mens de to andre haler ut tiden med musebiter av brødskivaOg nå er hun i seng her![]()
Orker man ikke så orker man ikkeOrker nesten ikke å skravle men føler jeg må![]()
Hehehe, ja ikke sant!Forhåpentligvis ikke
Må bare dra meg selv igang til slutt.. Typisk at jeg føler meg klar nå, men ikke dahaha
Er ikke dumt det. Greit å bruke det du har fra førJa må gå igjennom det, har En del pynt fra babyshower også
Hihi, for å holde seg lengst mulig oppeHer er minstemann på vei, mens de to andre haler ut tiden med musebiter av brødskiva![]()
Og lille Miley skal døpes om en uke?det var det![]()
Satser på at de snart er ferdig daJepp, alle triks tas i bruk![]()
Orker man ikke så orker man ikke![]()
Er ikke dumt det. Greit å bruke det du har fra før![]()
Nei men må holde på plassen minOg lille Miley skal døpes om en uke?![]()
Håper han ikke skal jobbeSpørs om mannen må jobbe igjen, i så fall ja. Eller om han er lost i noe datagreier, i så fall ja eller om jeg klarer å overale ham til at vi sitter i samme sofa og ser på noe sammen, enten film eller leser oss opp på plommetre i hagen, bankkonto til ungene, forsikringsbehov eller drivhusdrømmen, pratelista mi er lang, i tillegg har vi rommet til eldste. I så fall, nei.
Trolig havner vi på ja, for trolig skal han jobbe, men jeg håååååååper jo....
Ja det gjenstår å seHar planer om detså får vi se om noen andre her hjemme har andre planer.
Håper han ikke skal jobbe
To i seng, en igjenSatser på at de snart er ferdig da![]()
Blir en stor dagNei men må holde på plassen min
Ja det er veldig greit![]()
Ja hun skal detgleder meg masse