Topp 100 - Skravle august

Ja, og d var jo klær i den. Som da var søkk våte.. Hev de i tørketrommelen i håp om at de tørker litt, og så må de vaskes når vi får ny maskin.
Vår døde, ikke av lyn da men alder, midt i en bleievask når jeg altså hadde en unge på 8 mnd som brukte tøybleier...en lørdagskveld.

Ja, alle de andre har ferie, så det har vært lange dager de siste par ukene. :rolleyes:
Oh yes, har nå kjøpt meg en draumur sjokolade og har ingen planer om å gjøre NOE fornuftig. :p
Hva er dine planer idag da?
Er du KLAR over at jeg så den sjokoladen på butikken, jeg så den. Den så på meg. Sagte film. Pirrende stemning. Og BAM! Jeg gikk til kassa uten å se meg tilbake!:D Flink hæ?

Kom akkurat på at jeg har en Japp i frysern, men hey... Jeg klarte å ikke kjøpe den da! :rolleyes:

Vært ute på handlerunde med mini på slep idag.. Han sover seg jo igjennom alt :o
Han skulle bare visst at han har vært på både Ikea og Plantasjen :o
Sa jeg ikke nyfødte er enkle på shopping? :D

Er du KLAR over at jeg så den sjokoladen på butikken, jeg så den. Den så på meg. Sagte film. Pirrende stemning. Og BAM! Jeg gikk til kassa uten å se meg tilbake!:D Flink hæ?

Kom akkurat på at jeg har en Japp i frysern, men hey... Jeg klarte å ikke kjøpe den da! :rolleyes:
Haha, ser det levende for meg! Utrolig flink er du!
Jeg forbanner den som først fortalte om den sjokoladen på forumet. Får ikke fred i tankene mine!
Frossen japp, det var det jeg skulle prøve ja! Får kjøpe meg en i morra!

Back
Topp