Du gjør jeg også men ettersom mannen kommer sent hjem har jeg planer om å skravle i kveld.Uff jobb
Jeg ligger bak målet om 2222![]()
' det blir natt og vel så det ' skrev han
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du gjør jeg også men ettersom mannen kommer sent hjem har jeg planer om å skravle i kveld.Uff jobb
Jeg ligger bak målet om 2222![]()
Var det ikke det vi da hele tiden?Skal vel det da![]()
Kan bruke litt mer penger også daJa, finner alltid mer når man får gå i fred![]()
Vår døde, ikke av lyn da men alder, midt i en bleievask når jeg altså hadde en unge på 8 mnd som brukte tøybleier...en lørdagskveld.Ja, og d var jo klær i den. Som da var søkk våte.. Hev de i tørketrommelen i håp om at de tørker litt, og så må de vaskes når vi får ny maskin.
Må få mini til å sove førstDa får du skravle litt i kveld![]()
Uff, stakkars fyrDu gjør jeg også men ettersom mannen kommer sent hjem har jeg planer om å skravle i kveld.
' det blir natt og vel så det ' skrev han
I løpet av helgen tror jeg sikkertKan nok klare det i løpet av få dager![]()
Ja, det er en fordelMå få mini til å sove først![]()
I alle fall i løpet av mandagI løpet av helgen tror jeg sikkert![]()
Gjør detJepptror jeg skal prøve meg en tur neste uke kanskje
![]()
Liker han ikke shopping ?!Hm..jeg skulle liksom kjøpe ull til F idag, men med gubbe på slep så er det jo umulig å få gå rundt å kikke på ting![]()
Ja da er du garantert i målI alle fall i løpet av mandag![]()
Er bare fordi jeg vil nå 40.000Var det ikke det vi da hele tiden?![]()
Ja, må prøve på detJa da er du garantert i mål![]()
Er du KLAR over at jeg så den sjokoladen på butikken, jeg så den. Den så på meg. Sagte film. Pirrende stemning. Og BAM! Jeg gikk til kassa uten å se meg tilbake!Ja, alle de andre har ferie, så det har vært lange dager de siste par ukene.
Oh yes, har nå kjøpt meg en draumur sjokolade og har ingen planer om å gjøre NOE fornuftig.
Hva er dine planer idag da?
Hjelper deg så godt jeg kanJa, må prøve på det![]()
Ja, du har vel ikke annet valg selvHjelper deg så godt jeg kan![]()
Sa jeg ikke nyfødte er enkle på shopping?Vært ute på handlerunde med mini på slep idag.. Han sover seg jo igjennom alt
Han skulle bare visst at han har vært på både Ikea og Plantasjen![]()
Er bare fordi jeg vil nå 40.000
Haha, ser det levende for meg! Utrolig flink er du!Er du KLAR over at jeg så den sjokoladen på butikken, jeg så den. Den så på meg. Sagte film. Pirrende stemning. Og BAM! Jeg gikk til kassa uten å se meg tilbake!Flink hæ?
Kom akkurat på at jeg har en Japp i frysern, men hey... Jeg klarte å ikke kjøpe den da!![]()