Du skravler jo så fort![]()
Er vel forbi meg i løpet av helga![]()
Jeg føler nesten jeg ikke skravler i det hele tatt for tia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skravler jo så fort![]()
Er vel forbi meg i løpet av helga![]()
Du skravlet jo ganske mye forrige mnd daJeg føler nesten jeg ikke skravler i det hele tatt for tia![]()
Der kan du se, shopping med baby er bare moroVært ute på handlerunde med mini på slep idag.. Han sover seg jo igjennom alt
Han skulle bare visst at han har vært på både Ikea og Plantasjen![]()
Ja du klarer deg fintSynes det går ganske greit så langt![]()
Der kan du se, shopping med baby er bare moro![]()
Du skravlet jo ganske mye forrige mnd da![]()
Sikkert derfor det føles lite nå![]()
Kommer nok greit over 600 i dagJa du klarer deg fint![]()
Enklest når man er to jaJa, det var ganske greit.. Men gubben var og med, så blir mer spennende når jeg skal ut alene![]()
Må være det jaJa, er nok detvanesak
![]()
Det er jo ikke verstKommer nok greit over 600 i dag![]()
Må være det ja![]()
Kan nok klare det i løpet av få dagerDet er jo ikke verstnærmer deg 1000
![]()
Enklest når man er to ja![]()
Ja, det skjønner jeg. Synes fortsatt tida går veldig fort jegMen nå går jo tia plutselig så mye fortere med mini i husselv om han sover myyye..
Ja, det skjønner jeg. Synes fortsatt tida går veldig fort jeg
Og her er hun snart 2 1/2..
Herregud snakk om å ta i et tak på jobb! Hørtes slitsomt ut!Min mann har glemt at han har et hjem, og kommer ikke hjem fra jobb før nærmere 10 i kveld. Dro klokka seks i dag morges. Djiiises, don't overdo it, lissom. Så jeg får ingen oppvartning. Jentungen har kjempelyst til å gå til et vann og ta et kveldsbad, og må vel trø til, selv om jeg er kvalm, sulten og sur. Stakkars meg.![]()
Så kjedelig daHm..jeg skulle liksom kjøpe ull til F idag, men med gubbe på slep så er det jo umulig å få gå rundt å kikke på ting![]()
Så kjedelig da![]()
Du får droppe gubben neste gang![]()
![]()
Ja, alle de andre har ferie, så det har vært lange dager de siste par ukene.Herregud snakk om å ta i et tak på jobb! Hørtes slitsomt ut!
Du får nyte fjernkontrollen i fred og slapp av!![]()