Lolo
Forumet er livet
God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkerDu er flink![]()
Kan jo ikke gjøre så mye merTakkerPrøver så godt jeg kan!
Heier på degHurra! Ser jeg avenserte tilbake til 12. i får kveldNå er det bare å jobbe videre.
Jeg tenkte å prøve meg på 2222, men det er jo sykt mange innleggJeg ligger som vanlig rundt 30-tallet på resultatlista. Kommer neppe til å kjempe i toppen noen gang. Men denne gangen skulle jeg gjerne klart 1500 innlegg. Ligger foreløpig langt etter![]()
Sender masse støv deres vei!Urettferdig er ikke forbokstaven engang![]()
Men vi er klare for å prøve igjen vi, når kroppen er klar. Så alt ekstra babystøv sankes inn og nyttes med beste mulige hensikt. Så får vi bare håpe! Tror vel ikke egentlig vi lykkes fort igjen, men må jo bare håpe.
Siden mai 2007Hvor lenge har dere hvert medlem av forumet?
Jada, veldig tøff ogsåHaha.. SåpassLitt tøff også
Takker og bukkerSender masse støv deres vei!
Heia, heia! Du kan klare detJeg ligger som vanlig rundt 30-tallet på resultatlista. Kommer neppe til å kjempe i toppen noen gang. Men denne gangen skulle jeg gjerne klart 1500 innlegg. Ligger foreløpig langt etter![]()
Nei, det er liksom ikke så mye mer å få gjortKan jo ikke gjøre så mye mer![]()
Håper jeg ogsåGjør detfår håpe de har de enda da
![]()
Takk! Jeg heier på at mange skal komme seg opp i kampen om premieneHeier på deg![]()
Ja, var det jeg syns sjøl ogsåJada, veldig tøff også![]()
Utrolig mange fine premierTakk! Jeg heier på at mange skal komme seg opp i kampen om premiene![]()
Ja, vet det ikke er umulig.Heia, heia! Du kan klare det52 innlegg om dagen så har du 1500.