Ja, de er så flinke til å finne premierUtrolig mange fine premier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de er så flinke til å finne premierUtrolig mange fine premier![]()
Er nok lurt å ligge litt foran skjemaet, jaJa, vet det ikke er umulig.
Men bør nok generelt ligge på 60 innlegg om dagen, for er flere dager jeg vet det blir vanskelig å få til noe særlig med innlegg.
God morgen!God morgen![]()
Men det er utrolig hvordan det ruller når man bare er med på litt skravlingJeg tenkte å prøve meg på 2222, men det er jo sykt mange innlegg
Ja trøtt.... Han våknet 6 og ville ikke ha pupp for å sovne igjen så da var det bare å dra bena ut av sengaGod morgentidlig oppe i dag?
Minstemann bestemmerJa trøtt.... Han våknet 6 og ville ikke ha pupp for å sovne igjen så da var det bare å dra bena ut av senga![]()
Ha en fin dag på jobbenNy dag, nye muligheter. Trøtt, men kom meg da igang i dag også. Om 7 timer drar jeg hjem, henter unger på veien. Og i løpet av de 7 timene er det en god del jeg må få gjort
Ja, ser detMen det er utrolig hvordan det ruller når man bare er med på litt skravling![]()
Det er det nok ingen som eier, neiFordi ingen her eier konkurranseinstinkt eller?
Moro med skravling når man har sovet bort nattesøvnen på dagtid da![]()
Ja det gjør detDere, teller forumleker etc. som skravling?
God morgen til deg ogsåGod morgen![]()
Mye å holde styr påJa det gjør det
Bare unngå ettords innlegg og mange innlegg etterhverandre![]()
Hurra for 12.plassHurra! Ser jeg avenserte tilbake til 12. i får kveldNå er det bare å jobbe videre.
Det var tdlig jaJa trøtt.... Han våknet 6 og ville ikke ha pupp for å sovne igjen så da var det bare å dra bena ut av senga![]()
Hurra, så braHurra! Ser jeg avenserte tilbake til 12. i får kveldNå er det bare å jobbe videre.
Håper du lykkes med 1500Jeg ligger som vanlig rundt 30-tallet på resultatlista. Kommer neppe til å kjempe i toppen noen gang. Men denne gangen skulle jeg gjerne klart 1500 innlegg. Ligger foreløpig langt etter![]()
Jepp, her må det jobbesHurra, så brada er det bare å stå på!