MrsIrusuki
Forelsket i forumet
Fordi ingen her eier konkurranseinstinkt eller? 
Moro med skravling når man har sovet bort nattesøvnen på dagtid da
Moro med skravling når man har sovet bort nattesøvnen på dagtid da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke i det hele tattFordi ingen her eier konkurranseinstinkt eller?
Moro med skravling når man har sovet bort nattesøvnen på dagtid da![]()
Lolo, søta! Så koselig å "se" deg!Hver fjerde time cirka.
Det lærte nemlig nettopp jeg![]()
Newone er braLolo, søta! Så koselig å "se" deg!Og takk, da gikk jeg fra Newbie til newone
![]()
Alle innlegg man skriverDere, teller forumleker etc. som skravling?
Enig med deg! Livet er bra urettferdig noen ganger! Jeg sender deg alt gravid støvet jeg kan oppdrive så Reka sitter fort!Newone er bra![]()
Kjekt å 'se' kjente terminforum-nick også, selv om jeg heller skulle vært der sammen med dere fremdeles.
Urettferdig er ikke forbokstaven engangEnig med deg! Livet er bra urettferdig noen ganger! Jeg sender deg alt gravid støvet jeg kan oppdrive så Reka sitter fort!![]()
Urettferdig er ikke forbokstaven engang
Men vi er klare for å prøve igjen vi, når kroppen er klar. Så alt ekstra babystøv sankes inn og nyttes med beste mulige hensikt. Så får vi bare håpe! Tror vel ikke egentlig vi lykkes fort igjen, men må jo bare håpe.
Jeg er herGod kveldnoen her ?
Burde sovet jegJeg og. Dog ikke så mye lengre![]()
Burde sovet jeg
Du er flinkJobber meg oppoverbare drøye 2000 innlegg igjen nå
![]()
Jeg og. Men nå våkner straks babyen igjen for å få matBurde sovet jeg
Enig med deg!Urettferdig er ikke forbokstaven engang![]()
Men vi er klare for å prøve igjen vi, når kroppen er klar. Så alt ekstra babystøv sankes inn og nyttes med beste mulige hensikt. Så får vi bare håpe! Tror vel ikke egentlig vi lykkes fort igjen, men må jo bare håpe.
Håper også å lykkes fort. Men har jo ikke normalt erfaring med å være så himla fruktbare. Lykkelig om vi lykkes innen utgangen av året.Enig med deg!
Ja forsøk å ha håpet. Det er jo gode sjanser ettersom jeg har skjønt. Ser flere har blitt gravide veldig kort tid etterpå. Og det samme skal skje med deg![]()