Det klarer du fintJeg skal prøve meg på 50 innlegg i kveld. Usikker på om det går![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer du fintJeg skal prøve meg på 50 innlegg i kveld. Usikker på om det går![]()
Skal i alle fall prøveDet klarer du fint![]()
Du har prøvd det førEr du gal dame?
Multitasking er en fin vennSkal i alle fall prøve
Tenkte jeg skulle se film også![]()
Huff da!De er rare i den alderen.
Forrige uke var frøkna lei seg et par dager siden hun hadde mistet tissetassen sin.
Hun mente vi hadde kuttet den av når hun var liten...
Ble endel snakk om forskjellen på gutt og jente da..
Klarer da fint flere tingMultitasking er en fin venn![]()
HahahahaHahaha, fantastisk.![]()
Hittil har jeg bare hørt "den skal ikke stå deeeer!" Så jeg går inn og spør. "Hvor skal den stå, da?"![]()
Det ble bra igjen etter vi hadde snakket om gutter og jenter, og forskjeller.Huff da!Hehe.. Får litt hjertevondt innimellom også da..
![]()
Edge og TomorrowPrøver å finne en film på netflix. Noen tips?
Vi får ta den neste gangEdge og Tomorrow
Er som regel ikke mer som skal til..Det ble bra igjen etter vi hadde snakket om gutter og jenter, og forskjeller.
Har ikke sett de du nevner.Apropos Netflix; noen tips tilserier?
Har sett hele DropDeadDiva. Ser nå Orange is the new black alene og Suits sammen med mannen. Men skulle gjerne hatt en til alene-serie![]()
Hva med orphan black?Apropos Netflix; noen tips tilserier?
Har sett hele DropDeadDiva. Ser nå Orange is the new black alene og Suits sammen med mannen. Men skulle gjerne hatt en til alene-serie![]()
Kan gjerne være litt 'jentete'. Eller litt advokatgreier eler sykehusHar ikke sett de du nevner.
Hvilke sjanger liker du?
Den jeg sa er ingen av delene daKan gjerne være litt 'jentete'. Eller litt advokatgreier![]()
Hvilke type serie er det da?Hva med orphan black?
Den så akkurat jeg![]()
Det er mer thriller og spenningHvilke type serie er det da?
Pretty little liars er vel ganske jentete er den ikke?Kan gjerne være litt 'jentete'. Eller litt advokatgreier eler sykehus![]()