Topp 100 - Skravle august

Hehe.. Bæsj, tiss og promp går det utrolig mye av her og.. Det er forsåvidt greit så lenge vi ikke sitter ved matbordet eller har besøk :p Ikke alle som syns det er like gøy ;)

Hehe, her tøyser hun med sanger, som for eksempel "Mikkel rev satt og bæsj" osv... :P i må jo flire litt av henne når hun ler og ler av seg selv. :D Heldigvis ikke med matbordet, nei. ;)

Gratulerer med barnehageplass:D
Tusen takk :D Blir spennende. Utfordring for a mor, men tror det blir godt for både meg og junior også. Han har knapt hatt barnevakt i våken tilstand, så jeg er veldig spent. Skal sies at han har veldig separasjonsangst...

Hehe, ja. :D Så mye rart som kommer ut av munnen deres.
Gullkorn kommer på rekke og rad! :D Storesøster i huset pratet mye i søvne rundt 3-4 årsalderen. Holdt på å le så jeg tissa på meg ene kvelden da hun ut av det blå ropte: "Du må skjær opp fisken!!!" :p

Gullkorn kommer på rekke og rad! :D Storesøster i huset pratet mye i søvne rundt 3-4 årsalderen. Holdt på å le så jeg tissa på meg ene kvelden da hun ut av det blå ropte: "Du må skjær opp fisken!!!" :p
De er rare i den alderen.
Forrige uke var frøkna lei seg et par dager siden hun hadde mistet tissetassen sin.
Hun mente vi hadde kuttet den av når hun var liten...
Ble endel snakk om forskjellen på gutt og jente da..

Hahaha, fantastisk. :D
Hittil har jeg bare hørt "den skal ikke stå deeeer!" Så jeg går inn og spør. "Hvor skal den stå, da?" :P

Jeg skal prøve meg på 50 innlegg i kveld. Usikker på om det går:p

25 går jo fort:p
Du ligger litt over 50 forbi nå.
Har nesten ikke skravlet siden forrige oppdatering på grunn av migrenen.
Tror dessverre ikke det blir så mye i kveld heller på grunn av den.
Du kan glemme meg, men Synnøve kommer veldig fort bakfra, så muligens det blir et lite vaktskifte for å underholde deg

Back
Topp