Det var vel ikke stortMen nå er hun tilbake, så får vi se hvor mye hun klarer å ta innpå før oppdateringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var vel ikke stortMen nå er hun tilbake, så får vi se hvor mye hun klarer å ta innpå før oppdateringen
Altfor myeIkke mer enn noen og 20..
Du er langt forbi nåDet var vel ikke stortbare kjapt innom
![]()
Ta det med ro, du er forbi nåAltfor mye![]()
Det vet man jo aldriHehe...det har du jo ikke noe problemer med![]()
Går greit spør du megYeei, det går fort med deg![]()
Hehe.. Bæsj, tiss og promp går det utrolig mye av her og.. Det er forsåvidt greit så lenge vi ikke sitter ved matbordet eller har besøkIkke alle som syns det er like gøy
![]()
Tusen takkGratulerer med barnehageplass![]()
Såååå herlig!Hehe, her tøyser hun med sanger, som for eksempel "Mikkel rev satt og bæsj" osv...i må jo flire litt av henne når hun ler og ler av seg selv.
Heldigvis ikke med matbordet, nei.
![]()
Såååå herlig!Ååh, barna er så gode!
![]()
Gullkorn kommer på rekke og rad!Hehe, ja.Så mye rart som kommer ut av munnen deres.
De er rare i den alderen.Gullkorn kommer på rekke og rad!Storesøster i huset pratet mye i søvne rundt 3-4 årsalderen. Holdt på å le så jeg tissa på meg ene kvelden da hun ut av det blå ropte: "Du må skjær opp fisken!!!"
![]()
Gullkorn kommer på rekke og rad!Storesøster i huset pratet mye i søvne rundt 3-4 årsalderen. Holdt på å le så jeg tissa på meg ene kvelden da hun ut av det blå ropte: "Du må skjær opp fisken!!!"
![]()
25 går jo fortLigger 25 foran deg så da har du litt å ta igjen i kveld.
Kal det gjerne inspirasjon til å skravle![]()
Går du for toppen allikevel?Hurra har klatret tre plasser
Dette blir nok siste måneden er jeg reddSånn går d når du tar på deg nye utfordringer hver måned![]()
Er du gal dame?Går du for toppen allikevel?![]()
Du ligger litt over 50 forbi nå.25 går jo fort![]()
Hva er målet ditt da?Er du gal dame?