HihiGrei oppskrift det der! Må på Rema skjønner jeg!
Jeg fant den ikke på rema hos meg, men på coop mega. Men du kan jo se etter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiGrei oppskrift det der! Må på Rema skjønner jeg!
Kan du ikke bare bruke en slik pen som er til å merke klær med.Noen som vet hvor man får tak i tusj/penn som skriver på stoff og som er i farger? Har sjekka panduro og en bokhandel, de hadde bare svart og noen i farge (men de måtte tørke i 12 timer, så strykes og vaskes før plagget kunne brukes).
Skal ha det til en body som jeg skal skrive på og bruke med en gang når vi er på barsel.. Helst rosa, men lilla går fint ogsåVil at skriften som er på fra før og skriften jeg skal skrive på skiller seg fra hverandre....
![]()
Er det jeg er på jakt etterKan du ikke bare bruke en slik pen som er til å merke klær med.
Har de på blant annet på Class Olhsen
Er jo ikke detJa, er liksom ikke annet å gjøre![]()
Haha...har blitt kalt verre tingHar skjønt detSniker!
Når er ferien slutt da?Sånn er det når man er på ferie
Om to ukerNår er ferien slutt da?![]()
Hihi
Jeg fant den ikke på rema hos meg, men på coop mega. Men du kan jo se etter![]()
Det står ikke om de kan fryses. Men det går nok helt fint.Har et godt utvalg dagligvarer i nærheten. Hvor mange cookies blir det av en pakke? Har en mann som hadde gått agurk om jeg hadde laget noe sånt. Og kan de fryses?
Det er ikke verstFikk meg i gang selv
Hehe...det har du jo ikke noe problemer medJeg når hvertfall 700 denne mnd![]()
Må detDu må vel skravle ganske mye hele veien![]()
![]()
Det er en god del. Bare å stå på for å nå målet da jaMå detnesten 300 om dagen!
Yeei, det går fort med deg80 innlegg siden forrige oppdatering![]()
Gratulerer med barnehageplassWææ.. Junior har fått barnehageplass fra september!!!Det er ikke mammaen helt klar for, kjenner jeg...
Full kontroll duSelvfølgelig..
Etter mine beregninger ligger jeg nå 21 innlegg over RonjaR og under 15 minutter til oppdatering
Selvfølgelig har jeg det..Full kontroll du![]()
De så veldig gode utBaker sjokolade cookies. De ble flatere når de fikk kjølt seg ned.. Tester ut selvberskelsen siden jeg har sukkerstopp nå. Disse skal være til fødselen![]()
![]()
Det gjør det her ogsåNå pøsregner det igjen![]()