Keep up the good workJa, det er et skritt i riktig retning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Keep up the good workJa, det er et skritt i riktig retning![]()
Snill du er som hjelper tilGjør nok det snuppa
Ligger 25 foran deg så da har du litt å ta igjen i kveld.Snill du er som hjelper til![]()
Det er det som er så fint med de små, gir man ikke noe oppmerksomhet på det, så blåser det over av seg selv![]()
JaOpplevde en gang at lillebroren til venninna mi sa: fi*** - fi*** -fi*** til oss når vi passa han. Han hadde lært det i bhg... Vi visste ikke helt hva vi skulle si til han. Vi gikk da på ungsomskolen..
Var ikke det neiIkke lenge igjen nå
Å ja .. er tilbake snart daEr flere som fremdeles er på ferie
Ja jeg er happySå bra.![]()
Ja jeg er happy
Har jo alltid dårlig tid![]()
Jeg nærmer meg målet mitt på 700.Jeg har rykket ned en plass, hehe. Men plassen spiller ikke så stor rolle bare jeg har 1500 innlegg ved slutten av mnd
Ja, da må hun skravle påHun skal til syden
Det må hun gjøre jaJa, da må hun skravle på![]()
Hehe..
Kengu prøvde seg forrige måned og holdt ut 6 dager, jeg prøver meg denne måneden så får vi se hvor lang tid det tar før jeg faller av.
Skal du prøve deg neste måned?
God dag
Har dere veid??
Jeg nærmer meg målet mitt på 700.
Yes det er målet denne mndEr det målet ditt for måneden?Syns å huske du sa du ikke satset på 2000 denne gangen.
Han hadde nok lært det av en annen unge...Har de slike ord i barnehagen også? :/ Heldigvis ikke her...