Vi må ha en SkiftordningHehe..
Kengu prøvde seg forrige måned og holdt ut 6 dager, jeg prøver meg denne måneden så får vi se hvor lang tid det tar før jeg faller av.
Skal du prøve deg neste måned?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må ha en SkiftordningHehe..
Kengu prøvde seg forrige måned og holdt ut 6 dager, jeg prøver meg denne måneden så får vi se hvor lang tid det tar før jeg faller av.
Skal du prøve deg neste måned?
Skal på trille tur med barsel gruppen.Tipper dU er det.
Skal du bort?
Tar en måned hver oss.Vi må ha en Skiftordning![]()
Du holder øye med dine egne totalinnlegg80 innlegg siden forrige oppdatering![]()
Aha sånn å forstå jaSkal på trille tur med barsel gruppen.
blir vel borte en 4 timer midt på dagen
Må jo ha litt kontrollDu holder øye med dine egne totalinnlegg![]()
Det er det som er så fint med de små, gir man ikke noe oppmerksomhet på det, så blåser det over av seg selvHaha.Vesla har forresten sagt fa*n og herregud fordi vi sa det, men det var kun der og da. Hun smakte liksom bare på ordet. Jeg sa ingenting, og hun har ikke sagt det igjen, heldigvis.
![]()
Bra plan detTar en måned hver oss.
Hvor ofte var det du lå foran RonjaR?
Det har nå jeg ogsåMå jo ha litt kontroll
Det er veldig koseligAha sånn å forstå ja
Har ikke du alltid det?Det har nå jeg også![]()
Går dere langt?Det er veldig koselig![]()
Selvfølgelig..Har ikke du alltid det?
Hvor gammel var han igjen?Wææ.. Junior har fått barnehageplass fra september!!!Det er ikke mammaen helt klar for, kjenner jeg...
Går 4 km, spiser lunsj og mater babyene, og 4 km tilbake..Går dere langt?
Hvor gammel er han?Wææ.. Junior har fått barnehageplass fra september!!!Det er ikke mammaen helt klar for, kjenner jeg...
Hurra for detSelvfølgelig..
Etter mine beregninger ligger jeg nå 21 innlegg over RonjaR og under 15 minutter til oppdatering
Fin lengde det sikkertGår 4 km, spiser lunsj og mater babyene, og 4 km tilbake..