Drar på skogstur er, sykkelturer, spiller fotball, bader
Vi skulle ha funnet på slike ting vi også.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Drar på skogstur er, sykkelturer, spiller fotball, bader
Kunne nesten vert det jaHihi...så artig da
Nesten tvillinger![]()
Å, det høres godt ut...
Deilig.Heldig du er som har hest! Det har jeg alltid ønsket meg.
![]()
Hatt den i 16 år, veldig spent på hvordan det skal gå med baby i hus og 30 min kjøring til stallen! Heldigvis er det en gammel dame som krever minimalt med trim, hun er fornøyd med pensjonistlivet![]()
Det passer jo bra.Hvilken rase er det?

En god, gammel fjording (floding nå på sommerstid). Håper den blir en finfin barnehest om et par år, her skal det indoktrineres for alle pengene
Ellers så har jeg sagt at Påsan i magen ønsker seg egen ponni, om han ikke liker den kan mor arve![]()
Ja, disse pensjonisthestene skal vel passe bra til unger?
Det er bra! Jeg vil lære opp mine barn til å elske hester også.![]()
Det syns jeg du skal! Veldig ålreit hobby som virkelig lærer barnet å jobbe i team med et dyr som ikke kommuniserer som oss. Gamla mi har gått litt som terapihest, og er ufattelig grei med barn. Er heldig sånn.
Jeg tenker det er viktig at barn får vokse opp med kontakt med dyr, og lære respekt for alt levende.
Helt enig!Med rørte bær! Det er best.![]()
Vant balansesykkel![]()
Så koselig da.
Har dere noe navn klart, og når er termin?
Det sa magefølelsen min med siste også og han kom 14 dager før, og en uke før planlagt KSVi har navnet klart, og termin er 13 september. Magefølelsen sier han melder sin ankomst før, så blir spennende å se![]()
Gooood morgen!God morgen jenter i dag er dagen vi har ventet på.
Dagen hvor vi får vite hvem som vant for juli og konkurranse reglene for august![]()
Så spentGod morgen jenter i dag er dagen vi har ventet på.
Dagen hvor vi får vite hvem som vant for juli og konkurranse reglene for august![]()
Jeg føler ikke egt jeg vandt den mnd for vi måtte jo skive oss til premiene som var fastsatt på forhåndVant balansesykkel![]()
Endelig får vi vite detGod morgen jenter i dag er dagen vi har ventet på.
Det er veldig koseligVi skulle ha funnet på slike ting vi også.![]()