Den blå er cola, oransje er appelsin, rød er jordbær??Er det mange forskjellige smaker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den blå er cola, oransje er appelsin, rød er jordbær??Er det mange forskjellige smaker?
Den fins hvertfall i blå og grønn i tillegg til hvitVisste dere det fantes blomkål i ulike farger?![]()
Bringebær, jordbær, cola, appelsin iallefall! Jeg spiste bringebær og jordbær i kveld!Er det mange forskjellige smaker?
Har barn hjemme daDa har du jo god tid til å skravle![]()
![]()
Kanskje blir det deg, kanskje blir det meg....Ja, noen vinner faktisk
Ja, hun er sjefenVi får se hva Tamara sier i morgen..
De ble kjøpt inn her da vi testet guttungen uten melkHøres ut som noe for jentungen, som ikke tåler melk![]()
Hyggelig sagt av degEn av dere fortjener den vertfall![]()
Å nei, så slitsomtTypisk min flaks: Mannen drar på fisketur. Mini gråter. Junior gråter. Junior gråter mer. Mini gråter enda mer. Junior spyr. Mini vræler. Skifter på senga til junior som er full av spy. Mini hyler. Junior hyler. Gir mini smokk for n'te gang. Legger ned junior, ammer mini ved siden av. Begge gråter fortsatt i kor. Slikt skjer aldri når mannen er hjemme!![]()
Jeg vant i april daJa det er sant, men sikkert ikke jegHaha
Det er vel på tide du vinner noe ?
Det hadde vært noeHyggelig sagt av deg
Synes vi er mange som fortjener...skulle fått en hver![]()
Visste dere det fantes blomkål i ulike farger?![]()
Veldig typisk!Å nei, så slitsomtog sååå typisk!!
De er jaggu tette i alderMini er 8 uker i morgen, og junior er 13,5 mnd..Tror han spydde pga litt mye mat. Det hender seg han kaster opp hvis middag og kveldsmat kommer litt tettere enn han er vant til..
Helt riktigVi har en hel måned foran oss, og hun trenger nok hjelp hele måneden, ikke bare disse dagene
Sikkert lurtSkal melde meg inn på trenings senter og være bevisst på hva jeg spiser, og ha faste måltider til å begynne med. Og funker ikke det må jeg gå hardere til verks
Ja, de er detDe er jaggu tette i alder![]()
Å jaÅååh jeg venter på augustpremiene jegHa ha! Juli er jeg ikke med på likevel
Jeg snakket om juliKommer helt an på hvilke premier det er snakk om det.
Før ikke vite hva augustpremiene er før i morgen...