Topp 100 - Skravle august

Deilig. ;) Heldig du er som har hest! Det har jeg alltid ønsket meg. :)

Hatt den i 16 år, veldig spent på hvordan det skal gå med baby i hus og 30 min kjøring til stallen! Heldigvis er det en gammel dame som krever minimalt med trim, hun er fornøyd med pensjonistlivet :D

Hatt den i 16 år, veldig spent på hvordan det skal gå med baby i hus og 30 min kjøring til stallen! Heldigvis er det en gammel dame som krever minimalt med trim, hun er fornøyd med pensjonistlivet :D

Det passer jo bra. :) Hvilken rase er det?

Det passer jo bra. :) Hvilken rase er det?

En god, gammel fjording (floding nå på sommerstid). Håper den blir en finfin barnehest om et par år, her skal det indoktrineres for alle pengene :D

Ellers så har jeg sagt at Påsan i magen ønsker seg egen ponni, om han ikke liker den kan mor arve :excited001

En god, gammel fjording (floding nå på sommerstid). Håper den blir en finfin barnehest om et par år, her skal det indoktrineres for alle pengene :D

Ellers så har jeg sagt at Påsan i magen ønsker seg egen ponni, om han ikke liker den kan mor arve :excited001

Ja, disse pensjonisthestene skal vel passe bra til unger? :)
Det er bra! Jeg vil lære opp mine barn til å elske hester også. :P

Ja, disse pensjonisthestene skal vel passe bra til unger? :)
Det er bra! Jeg vil lære opp mine barn til å elske hester også. :p

Det syns jeg du skal! Veldig ålreit hobby som virkelig lærer barnet å jobbe i team med et dyr som ikke kommuniserer som oss. Gamla mi har gått litt som terapihest, og er ufattelig grei med barn. Er heldig sånn.

Jeg tenker det er viktig at barn får vokse opp med kontakt med dyr, og lære respekt for alt levende.

Det syns jeg du skal! Veldig ålreit hobby som virkelig lærer barnet å jobbe i team med et dyr som ikke kommuniserer som oss. Gamla mi har gått litt som terapihest, og er ufattelig grei med barn. Er heldig sånn.

Jeg tenker det er viktig at barn får vokse opp med kontakt med dyr, og lære respekt for alt levende.

Det syns jeg også. :)
Og fjordinger er jo så fine. :D

Vi har navnet klart, og termin er 13 september. Magefølelsen sier han melder sin ankomst før, så blir spennende å se :)
Det sa magefølelsen min med siste også og han kom 14 dager før, og en uke før planlagt KS

God morgen jenter i dag er dagen vi har ventet på.
Dagen hvor vi får vite hvem som vant for juli og konkurranse reglene for august :)
Gooood morgen! :)
Er mer spent på trekningen enn jeg trodde jeg var, og veldig spennende å vente på krav og premier for august!

Meeen frem til da skal jeg få besøk av min aller beste venninne som har flyttet langt unna. Blir godt å se henne igjen.
Hva er deres planer for dagen? :)

Back
Topp