Topp 100 - Skravle august

Haha...det er veldig hektisk:P
Dine er tettere enn mine...12 måneder? Jeg har 18 måneder mellom de to minste her:)
Følte at mellomste fortsatt var baby da han ble storebror:P
Det er 12 mnd mellom ja :p Junior er jo bare baby enda han og, lærte seg ikke å gå før mini var 1 mnd :o :p haha! Jaja, det er travelt nå, men blir nok bedre med årene når de får mer utbytte av hverandre :)

Skjer nok noe her snart... Så nå venter vi spent.. Hjem å pakke fødebagen ferdig, har hvert på kontroll:p
Så spennende! Rier på gang?? Håper du får en fin fødsel altså! Og blir spennende med oppdateringer fra deg nå!

Det er 12 mnd mellom ja :p Junior er jo bare baby enda han og, lærte seg ikke å gå før mini var 1 mnd :o :p haha! Jaja, det er travelt nå, men blir nok bedre med årene når de får mer utbytte av hverandre :)
Alt blir bedre og enklere med tiden:D håper jeg...:P

Alt blir bedre og enklere med tiden:D håper jeg...:P
Det håper jammen jeg og! For når mini og junior tuter samtidig, blir mor litt rådvill! :p Går stort sett bra, men enklere om man bare kunne forklart at de må være litt tålmodige :)

Ok. ja man har vel strengt tatt krav på ulønnet permisjon/redusert arbeidstid når man har småbarn her i landet også, men det blir jo dyrt.. Har jo kontantstøtte da, men det er så stort gap mellom den og utbetalt lønn at for meg ville det ikke vært noe reelt alternativ over en lengre periode..
Ikke for meg heller.
Kontantstøtten er ikke i nærheten av hva jeg får utbetalt i lønn, men dersom jeg hadde vært tvunget til å være hjemme hadde det vært bedre enn ingenting

Så spennende! Rier på gang?? Håper du får en fin fødsel altså! Og blir spennende med oppdateringer fra deg nå!
En type blanding av sterke kynnere og type rier. Både begynt åpning og slimproppen har begynt å gå.. Så blir spennende å se når hun velger å komme..
Litt festlig at det begynte når jeg la meg i går. Begynte i perm etter midnatt og samboeren kom hjem i går.
Nå skal jeg prøve meg på 2-3 timer søvn, siden det ble veldig lite i natt.

Ikke for meg heller.
Kontantstøtten er ikke i nærheten av hva jeg får utbetalt i lønn, men dersom jeg hadde vært tvunget til å være hjemme hadde det vært bedre enn ingenting
Det er klart. Men i lengden hadde det blitt et tapsprosjekt, ikke emosjonelt kanskje men økonomisk ;) og så er jeg av den mening at barn har godt av å være i bhg da. I alle fall fra de er et år-halvannet :)

Back
Topp