Snart i mål35 innlegg igjen!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snart i mål35 innlegg igjen!
Huff...lykke til med detProsjekt rydde og gå igjennom alt man eier og har... Slitsomt! Godt å bli ferdig![]()
Haha! Takk for det!Huff...lykke til med det![]()
Det er 12 mnd mellom jaHaha...det er veldig hektisk
Dine er tettere enn mine...12 måneder? Jeg har 18 måneder mellom de to minste her![]()
Følte at mellomste fortsatt var baby da han ble storebror![]()
Jaa. Trodde ikke jeg skulle klare det! HappySnart i målheia du!
Det er herlig
Men blir jo avhengig av det dagått fast en gang i måneden i et år nå..
Så spennende! Rier på gang?? Håper du får en fin fødsel altså! Og blir spennende med oppdateringer fra deg nå!Skjer nok noe her snart... Så nå venter vi spent.. Hjem å pakke fødebagen ferdig, har hvert på kontroll![]()
Man sparer jo på alt!?Haha! Takk for det!Vi har seriøst alt for mye...
Eller vi har for liten plass.. Jaja, kjekt å kvitte seg med ting man aldri bruker
![]()
Alt blir bedre og enklere med tidenDet er 12 mnd mellom jaJunior er jo bare baby enda han og, lærte seg ikke å gå før mini var 1 mnd
![]()
haha! Jaja, det er travelt nå, men blir nok bedre med årene når de får mer utbytte av hverandre
![]()
Skjer nok noe her snart... Så nå venter vi spent.. Hjem å pakke fødebagen ferdig, har hvert på kontroll![]()
Det håper jammen jeg og! For når mini og junior tuter samtidig, blir mor litt rådvill!Alt blir bedre og enklere med tidenhåper jeg...
![]()
Har svak samlemani tror jegMan sparer jo på alt!?
Deilig å bli kvitt litt ja![]()
Lider nok av det sammeHar svak samlemani tror jeg![]()
TakkLykke til!!![]()
Ikke for meg heller.Ok. ja man har vel strengt tatt krav på ulønnet permisjon/redusert arbeidstid når man har småbarn her i landet også, men det blir jo dyrt.. Har jo kontantstøtte da, men det er så stort gap mellom den og utbetalt lønn at for meg ville det ikke vært noe reelt alternativ over en lengre periode..
En type blanding av sterke kynnere og type rier. Både begynt åpning og slimproppen har begynt å gå.. Så blir spennende å se når hun velger å komme..Så spennende! Rier på gang?? Håper du får en fin fødsel altså! Og blir spennende med oppdateringer fra deg nå!
Til 2.2222?35 innlegg igjen!
Det er klart. Men i lengden hadde det blitt et tapsprosjekt, ikke emosjonelt kanskje men økonomiskIkke for meg heller.
Kontantstøtten er ikke i nærheten av hva jeg får utbetalt i lønn, men dersom jeg hadde vært tvunget til å være hjemme hadde det vært bedre enn ingenting
Holder du på å sprekke nå?